Site icon IAS

הכנס לעיצוב ותכנון בתי מלון

האמנות המודרנית לא נעצרת בתחום הפיסול, הציור והאמנות הפלסטית.  נראה שבשנים האחרונות תחום עיצוב בתי המלון שובר, שוב ושוב, את השיאים של עצמו. בתי המלון החדשים יפים יותר, עוצרי נשימה, נעימים ומזמינים יותר ושוברים את גבולות הדמיון והיופי.ישראל היא חלק מהמגמה העולמית.

 

בארץ נפתחו בשנים האחרונות, כפטריות אחרי הגשם, מלונות בוטיק. כל אחד מהם מושקע, מרשים ומיוחד מקודמו, ולכל אחד סיפור מעולם תוכן שונה. גם בתי המלון הגדולים הם חלק מהמגמה, וסוגיית העיצוב הופכת לנושא מרכזי.

 

התאחדות המלונות בישראל יחד עם קבוצת בית & ונוי יקיימו ב- 19 במרץ, זו השנה השלישית, כנס גדול לעיצוב ולתכנון בתי מלון (במתחם אבניו ליד שדה התעופה).

 

הכנס, שהוא האירוע המרכזי בארץ לקידום תחום עיצוב בתי מלון (חוץ ופנים), מרכז השנה אורחים בולטים גם מחו"ל ויעסוק בחדשנות במלונאות ובסוגיית חווית האירוח.

 

לדברי איריס מושלי, מנכ"לית קבוצת בית&ונוי: "אנחנו נרגשים גם בכנס השלישי, לארח השנה דמויות מפתח מעולם האדריכלות והעיצוב ומתעשיית האירוח בחו"ל, שיוכלו לתת השראה לאנשי המקצוע ולמלונאים בארץ. בין אורחינו בכנס:

צ'יפ קונלי Chip Conly  מארה"ב, מי שייסד בגיל 26 את רשת מלונות הבוטיק האמריקנית Joie De Vivre, שהפכה ב- 24 שנות כהונתו כמנכ"ל, לרשת השנייה בגודלה בארה"ב. ניסיונו הרב של קונלי והמוניטין שרכש  בתעשיית האירוח הפכו אותו למרצה מבוקש בנושא, ובכלל זה בפלטפורמת ההרצאות הנחשבת TED.  

 

עוד אורח חשוב המתארח בכנס הוא: האדריכלJames Soane  מבריטניה ורעייתו.

 

סואן מרצה ושופט בוועדת הפרסים של RIBA ובעליו של סטודיו Orange Project. בין הפרויקטים הבולטים שלו: Raddison Farnham House Hotel  – באירלנד,
Park Hotel – בבומביי, בניין Jerwood לאומנות ועיצוב בבית הספר אוקהם. בנוסף, סואן סיים לאחרונה 2 פרויקטים בעלי הד תקשורתי גדול:
 ה- White Chapel Art Gallery בלונדון וה- Hoxton Hotel. בימים אלו סואן מתכנן מלון בעל קונספט חדשני בהודו, בניין חדש במוסקבה ופרויקט מגורים רחב בלונדון.

סואן אף הוציא לאור את הספר New Home ואת קטלוג הפרויקטים של סטודיו Project Orange. ספרו Po Box- המתעד את עבודתו, הגיע לגמר של פרס RIBA על עבודת מחקר מעשית יוצאת דופן.  

 

אורחת נוספת היא אן בלקבורן מייסדת קבוצת סידונה, המתמחה בחקר חוויית לקוח, בפיתוח אסטרטגיות להשגתה ובהדרכת בכירים בענף המלונאות ליצירת חוויית אירוח ייחודית. אן מאמינה שרק העלאה של הסטנדרטים בתחום האירוח, מביאה למינוף רווחים.

 

משתתפי הסדנה ילמדו: איך להפוך את חווית האורח לאישית?, אילו חוויות אורחים מעריכים?, איך 'לוכדים' את האורחים באמצעות המדיה החברתית?, ועוד. בלקבורן מרצה מבוקשת באירועים מקצועיים של עולם המלונאות, בעלת טורים קבועים במגזינים ייעודיים של התעשייה, ומשמשת כשופטת בתחרויות תיירות-אירוח".

 

אן בלקבורן תעביר סדנה למשתתפי הכנס בנושא 'הדרך ליצירת חוויית לקוח ייחודית, רווחית ובלתי נשכחת', שתיערך יום קודם לכן, ב- 18/3, בין השעות 16:00-19:00 במלון דן פנורמה.

 

במקביל לכנס תתקיים במקום גם תערוכה, בהשתתפות חברות מובילות  שיציגו מוצרים ושירותים רלוונטיים לתחום, וכן יוצגו "חללים מלונאיים"- חללי קונספט שעוצבו ע"י אדריכלים ומעצבים ייעודית לאירוע.

 

לדברי רומי גורודיסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל:" מרגע שנושא העיצוב והחוויה בבית המלון הפכו למהותיים, התבקש שנארגן אירוע בקנה מידה גדול. אורחי המלונות מתקבלים במלון עם חיוך. המלונאים מנסים לפנק בפירות, ביין, בסבונים, בחלוקים ובעיתונים. אך זה עדיין לא מספיק כדי לייצר חווית אירוח מרגשת. הכנס יעסוק בתכנון ובעיצוב, ובה בעת גם באספקטים של ניהול ושירות, כאמצעי ליצירת חוויית אירוח מושלמת. אנחנו מצפים גם השנה ליזמים, למלונאים ולאנשי המקצוע בתחומי העיצוב".

Exit mobile version