Site icon IAS

הישראלים התאהבו בפיליפינים

הישראלים ממשיכים לגלות את האיים הפיליפינים. עפ"י נתוני משרד התיירות בפיליפינים חלה עלייה של 46.72% במספר התיירים הישראלים שביקרו בפיליפינים ברבעון הראשון של 2015, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד; ברבעון הראשון של 2014 ביקרו בפיליפינים  2502 תיירים מישראל, ואילו ברבעון הראשון של 2015 ביקרו 3671 תיירים מישראל.

 

יריב פישר, מנכ"ל חברת התיירות Flyeast ויו"ר לשכת התיירות פיליפינים-ישראל מעודד מהנתונים ומסביר "הקמנו את לשכת התיירות לפני קרוב לשנתיים כדי לקדם בארץ את המודעות לפיליפינים כיעד תיירותי. בתקופה זו ארגנו הרצאות, ערכנו כנסים, פעלנו בקרב סוכני הנסיעות כדי להעלות מודעות לגבי הפיליפינים, הוצאנו ידוענים לסיור תיירותי וקידמנו את היעד מול חברות התעופה. התייר הישראלי אוהב לגלות מקומות אקזוטיים חדשים והאיים הפיליפינים הם בדיוק היעד המושלם למטייל הישראלי.  כבר מהרגע הראשון הבנו שטמון ביעד הזה פוטנציאל צמיחה אדיר – והנתון הזה רק מחזק אותנו להמשיך".

 

שגריר הפיליפינים בישראל, מר ניל אימפריאל, מרוצה מהנתון המרשים  ואמר "אני מברך על הגעתם של תיירים רבים מישראל לפיליפינים אשר מגלים את החופים המרהיבים, את האטרקציות הרבות ואת העם הפיליפיני ששומר פינה חמה בלב לישראלים".

 

האיים הפיליפינים מונים  7,107 איים, וממוקמים בדרום מזרח אסיה, בין האוקיינוס השקט לים הפיליפיני המערבי, ממזרח לווייטנאם. במנילה, הבירה, מרכז עסקים מפותח וחיי לילה תוססים ובאי פאלאוון, שנבחר כאי המרהיב ביופיו לשנת 2014 ע"י מגזין התיירות היוקרתי Cond? Nast Traveler, זורם נהר פוארטו פרינססה שנחשב לארוך בתבל והצטרף לא מכבר לרשימת פלאי עולם.  משך הטיול הממוצע של התייר הישראלי בפיליפינים הוא כשבועיים וההוצאה הממוצעת מגיעה לכ- 300 ש"ח ליום.

Exit mobile version