Site icon IAS

הטעם של מישלן מגיע לדיוויד אינטרקונטיננטל

בעקבות ההצלחה של האירוע הקולינרי הבינלאומי Taste of Michelin בשנה שעברה, יתקיים שוב השנה במלון אינטרקונטיננטל דיוויד תל אביב מסע גסטרונומי שיוקדש למרכיבים עונתיים ולטעמים המרתקים מהחוף המערבי בארה"ב.

באירועי  "The Taste of Michelin" שייערכו בין ה-8-14 בינואר 2018, ישתתף שף דניאל קורי ממסעדת לוצ'ה עטורת כוכב מישלן, בביקור ראשון בישראל. קורי יתארח במשך שבוע ימים ויציג תפריט טעימות, שישלב את מנות הדגל של מסעדתו ואת פרשנותו האישית לסצינה הקולינרית המקומית.

במסגרת אירוח השף קורי, תציג מסעדת אוברג'ין שבמלון מנות מהמטבח הקליפורני העכשווי, עם נגיעות ים-תיכוניות ייחודיות, שיחברו יחדיו לחוויה קולינרית חד-פעמית.

שף המלון אלפרד יבניסק, נמצא מזה מספר חודשים, בקשר הדוק עם דניאל קורי ומתכונן לאירוחו.

מכירת ארוחת הטעימות, לקהל הפודיז המקומי, תתבצע מראש ובאתר המסעדה, במחיר קבוע של 350 שקל לאדם.

הארוחות תתקיימנה כאמור בין ה-8-14 בינואר, בשעה 19:30 לינק לאתר: http://intercontinental-telaviv.com/tasteofmichelin2018/he.

דיוויד כהן, מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, אמר כי: "לאור הצלחת האירוע הקולינרי שערכנו בשנה שעברה ובו אירחנו בתל אביב שלושה שפים כוכבי מישלן מברלין, מארסיי ואמסטרדם – החלטנו גם השנה לאפשר לחברינו ואורחינו חוויה קולינרית כזו. אני גאה בשיתוף פעולה קולינרי בין מלונות אינטרקונטינננטל העולמיות ושמח לארח במסעדת אוברג'ין השנה את השף קורי ממסעדת לוצ'ה עטורת המישלן ממלון אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו" .

דניאל קורי: השראה קולינרית מכל הסובב אותו

דניאל קורי, אשר נולד וגדל בהנטינגטון ביץ', קליפורניה, הוא השף של מסעדת לוצ'ה במלון אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו. הוא שואב השראה קולינרית מכל הסובב אותו, בין אם הוא מאזין למוזיקת רגאיי, גולש, נח על חוף הים, מטייל או מבלה בסצנת האוכל התוססת של העיר.

לאחר התיכון למד קורי באקדמיה הקולינרית של קליפורניה, אשר השפיעה רבות על העשייה שלו ובאה לידי ביטוי בתפריטים שהוא יוצר גם היום. הוא הצטרף למסעדת לוצ'ה בניצוחה של השפית דומיניק קרן עטורת הפרסים, אך זמן קצר לאחר מכן חזר לדרום קליפורניה כסו-שף במסעדת פליקן היל בניופורט ביץ'. בשנת 2009 חזר ללוצ'ה ובשנת 2011 הפך לשף המסעדה וזכה בכוכב מישלן, שעליו הוא מצליח לשמור בכל שנה מאז.

תשוקתו של קורי למטבח עולה בקנה אחד עם אהבתו לקליפורניה. המרכיבים המקומיים הטריים העומדים לרשותו מאפשרים לו להציע תפריטים המבוססים על המיטב מכל עונות השנה. המדינות, התרבויות והמטבחים השונים שאליהם נחשף במהלך השנים מאפשרים לו ליצור חוויה גסטרונומית ייחודית לאורחי המלון והמסעדה כאחד.

אודות לוצ'ה

מסעדת לוצ'ה במלון אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו, ביססה את מעמדה ללא עוררין כאחת המסעדות המובילות בקליפורניה. מאז פתיחתה בשנת 2008, עוטרה לוצ'ה תשע פעמים ברציפות בכוכב מישלן, זכתה בתארים רבים, נכנסה לרשימת "20 המסעדות החדשות הטובות ביותר לשנת 2008" של המגזין "אסקווייר", והפכה בשנת 2012 לחברה גאה באיגוד Green Restaurant Association.

לוצ'ה מעניקה חווייה קולינרית יחידה במינה, המתבססת על מקוריות וצוות יצירתי ומוכשר במיוחד. המסעדה מציעה מספר תפריטים נבחרים המתמקדים במרכיבים עונתיים וטריים שמקורם בחוות הסמוכות לסן פרנסיסקו. בנוסף, לוצ'ה מציעה קולקציית יינות מ-350 יקבים מהעולם החדש והישן.

מנה אהובה בתפריט: רביולי שקדי עגל ביתי, שקדי עגל פריכים ופטריות כמהין

לינק למסעדת לוצ'ה 

פסגת הקולינריה  גם בכשרות

מסעדת אוברג'ין במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב היא מסעדה אינטימית בלב תל אביב, המציעה חוויית גורמה ייחודית המשלבת מטבח ישראלי עכשווי עם עידון צרפתי מתוחכם. התפריט של אוברג'ין נוצר בהקפדה תוך הכרה בחשיבותו של אורח חיים בריא ומאוזן, בדגש על מרכיבים עונתיים ומקומיים.

השילוב המושלם בין טעמים, צבעים, ניחוחות ומרקמים מצליח להעביר את הקסם והאותנטיות של המקום. אוברג'ין מעניקה חוויה קולינרית שאין כמותה, ומציעה לאורחים טעימה בלתי נשכחת מהעיר תל אביב כפי שהיא באמת.

מנה אהובה בתפריט: צלעות עגל ברוטב קברנה סוביניון, תפוחי אדמה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה.

Exit mobile version