Site icon IAS

הושק מלון פרימה מילניום רעננה

השקת מלון חדש בארץ הוא מאורע משמח, השקת מלון פרימה מילניום רעננה בלב פארק העסקים של רעננה היא שמחה כפולה. מדובר בנישה תיירותית מיוחדת, המספקת פתרון  לאנשי העסקים השוהים באזור, חוסכת מהם טלטול מיותר לתל אביב ומאפשרת להם גישה קלה למשרדי החברות הממוקמות בפארק העסקים המקומי.

צעד המשך של רשת פרימה

מסביר זאת היטב אבי דור, מנכ"ל מלונות פרימה: "הקמת מלון עסקי ברעננה הוא צעד המשך למהלך השקת פרימה לינק, המלון העסקי הראשון שפתחנו לפני כחצי שנה בעיר פתח תקווה. הקמת מלונות עסקיים הוא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת מלונות פרימה והיא תוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות בישראל ובעולם".

לדברי דור, מלון פרימה לינק בפתח תקווה הוכיח, כי קיים צורך בסגמנט העסקי המלונאי בתוך אזורי תעשייה. "אנחנו נמצאים במלון בפתח תקווה, באופן קבוע, במגמות עלייה שוטפות של ביקוש לאירוח במלון. בחצי השנה האחרונה חתמנו עם מרבית החברות העסקיות המקומיות והבינלאומיות הסובבות אותנו על הסכמי אירוח".

באשר לנישה ברעננה מסביר דור, כי "רעננה, כעיר מתפתחת בעלת חברות עסקים רבות, מהווה חלק מאסטרטגיה כללית של הרשת של יציאה ממרכזי התיירות הקלאסיים ופיתוח ערי תיירות חדשות.  בכך אנו מצטרפים למגמה העולמית וגאים לקחת חלק נכבד במגמה הזו גם בישראל".

"מגמות משתנות בעולם"

דור מציין, כי "למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בעולם הביאו אותנו להעמקת ההשקעות בפלחי תיירות מתפתחים כגון התיירות העסקית. רשתות בתי המלון, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה צריכים להתאים את עצמם לשינויים המתחוללים בשוק. אם נדע לעשות את ההתאמות הללו, נצא נשכרים בכל ההיבטים: הערים ייהנו מפיתוח כלכלי שמביא אתו מלון הפועל בשטחה, התיירים ייהנו משרותי מלונאות מגוונים המותאמים יותר לצרכיהם והרשתות עצמן ייהנו מכניסה לשוק צרכני מתפתח אשר הוא פחות נתון להשפעות של גורמים בלתי צפויים כגון מצב ביטחוני לא יציב".

דור, הרואה בפתיחת המלון מעשה ציוני, הודה לעיריית רעננה ולעומד בראשה זאב בילסקי על עזרתו בהסרת חסמים. עזרה שיצרה מציאות עסקית נוחה.  "ברעננה הרגולציה פחות מורגשת ופחות שוחקת ומנהלת העסקים היא בעלת אופי משפחתי", הוא הדגיש.

תמיכה ללא סייג הפגין, מרגע התכנון ועד להשקת המלון זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה, שאמר היום: "אנחנו גאים ומתרגשים לרגל פתיחת מלון העסקים הראשון ברעננה, מלון פרימה מילניום. אין לנו ספק שהשילוב של מלון איכותי, תמהיל עסקים מגוון ותשתיות התחבורה המתקדמות שיש ברעננה, יביאו לעלייה נוספת בפופולריות של אזור התעשייה בעיר וימשכו לכאן עוד חברות ועוד קונים לרווחת כל העוסקים בכך".

בילסקי רואה עצמו שותף ערכי ומועדף והוא הסביר: "העירייה מקבלת תמיד את שלה במסים ולכן היא שותף מועדף ולכן חלות עליו גם חובות ולכן "במה שנוכל לסייע – נסייע" וכהוכחה ציין, כי הלקוח הראשון של המלון, שהזמין חדר לשלושה חודשים הוא של העירייה.

נשיא התאחדות המלונות אמיר חייק, האומר מעל כל במה כי "המלונאים, שתמיד היו מגזר שקט ורגוע מול מקבלי ההחלטות ולכן חטפו הרבה חבטות, מפנימים שיש להתחיל ולשנות את סוג השיח ולעמוד על הזכויות ועל הצרכים".  אמר בדברי ברכתו, כי בא לברך ולכן הוא לא מדבר על שער השקל שהגיע ל-3:54 ביחס לדולר ושאת הנזקים מכך צריך לתקן בעזרת תקציב ממשלתי מתאים, הוא גם ציין כי לא בא לדבר על מחסור בעובדים וגם לא לדבר על הארנונה השוחקת ועל עליית מחיר המים השוחקת, אלא לומר, כי "זהו יום חג לעיר. למלון החדש יש חשיבות לקהילה של רעננה. הוא ימשוך עסקים ומסעדות."

מלון שהוקם בהתאם לקונספט העסקי החדש

בהתאם לקונספט העסקי המתחדש מוקם מלון פרימה מילניום בלב פארק העסקים של רעננה ומציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים ולמען הקהילה המקומית. המלון מאובזר ומעוצב בסטנדרט גבוהה ומציע טרקלין עסקי, בר- קפה, כניסה חופשית למועדון הכושר והבריאות הומלס פלייס הצמוד, חדרי ישיבות ואולם כנסים.

בנייתו, הקמתו והשקתו של מלון פרימה מילניום לא הייתה קלה. הקבלן הראשון שהחל בבנייתו קרס ופשט את הרגל והיה צורך לגייס קבלן חלופי, הליך שגרם לעלויות נוספות, שהסתכמו בסופו של ההליך בכ-280 מיליון שקל.  אך הדבקות לסיים ולחנוך את המלון הייתה הדבק שאפשר זאת למרות הקשיים. עשו זאת הבעלים של רשת פרימה מארק מוסקוביץ, הנהלת הרשת בראשותו של המנכ"ל אבי דור, השותפים לבניית מלונות פרימה לינק ופרימה מילניום, – חברת מליסרון, כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.

המלון, שתוכנן על ידי האדריכל ארי שאלתיאל, משתרע על שטח של 12.000 מ"ר וכולל 140 חדרים מעוצבים ב-5 קטגוריות, מחדרי קלאסיק ועד חדרי פרמיום מרווחים עם מרפסת גדולה. המלון מציע אולם כנסים וחדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי, כגון ימי עיון כנסים עסקיים, לצד אירועים משפחתיים כמו שבתות חתן. בתוך כשלושה חודשים תופעל בגג המלון מסעדה כשרה, בנוסף לשירותי ההסעדה הקבועים של המלון.

שיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס

המלון צמוד למועדון הכושר והבריאות פרמיום הולמס פלייס רעננה. לפיכך חתמה רשת מלונות פרימה על שיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס, במסגרתו יוכלו כל אורחי המלון ליהנות ללא עלות במתקני המכון, מתקני הבריכה והספא של מועדון. המועדון ששטחו 4,200 מ"ר, מציע לאורחים לכל אורך שעות היום בריכת שחיה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, סטודיו אירובי עם מערכת חוגים מגוונת, חדר ספינינג מפואר, מתחם מכשירי כוח, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה וחדרי טיפולים מעוצבים שיציעו לאורחים המלון תפריט מגוון של טיפולי ספא ועיסויים בהנחה ניכרת.  

גיא בלנקשטיין, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס אמר: "כמי שמובילים את תחום הכושר והבריאות בישראל אנו מרגישים מחויבות להביא את המקצועיות והניסיון שלנו למגוון רחב ביותר של קהלים. כחלק מיישום המהלך אנו מעודדים שיתופי פעולה עם גורמים מעולמות הבריאות העסקים והתיירות. החיבור עם רשת מלונות פרימה הוא נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה".

קונספט המלון

גיל עמרם, מנהל פרימה מילניום הסביר את מהות הקונצפט החדש של המלון: "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בשרון בערים כגון רעננה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים המגיעים לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, תושבי רעננה והסביבה יזכו למענה הולם באירוח משפחות וקרובים במלון, כמו גם עריכת אירועים ושמחות משפחתיות. במלון תיפתח מסעדה איכותית כשרה שתציע חווית קולינריה לתושבי השרון בכלל ורעננה בפרט וכמובן שתיתן מענה לחברות העסקיות הסמוכות למלון. אנו מתכננים ליצור במסעדה קונספט שישלב אירועי תרבות כגון הרצאות , הרכבים מוסיקליים אשר ישתלבו באווירת המסעדה.

Exit mobile version