Site icon IAS

הווייז של המטיילים – WishTrip

הווייז של המטיילים - WishTrip. צילום יוטיוב

בתום ארבע שנות פיתוח, ולאחר השקעה של מיליוני דולרים, אפליקציית WishTrip נחשפת לקראת החג המתקרב ועונת הטיולים. המדובר במיזם כחול לבן, המביא למטיילים בארץ וברחבי העולם אפשרויות טיול וחוויה חדשות.

תכנון הטיול המבוסס על חוויות המשתמשים הקודמים, ניווט חווייתי במהלכו אפשר להעלות תמונות, סרטונים וקבצי קול, וסיכום הטיול – כולל יצירת יומן מסע אישי, המשמש את המטייל ואת יתר המשתמשים באפליקציה.

יזמי WishTrip, הם שלושה יזמים חרדיים: "WishTrip מעניקה למשפחות, למטיילים בודדים, לקבוצות וגם ולבעלי אתרי התיירות בארץ וברחבי העולם, עולם חווייתי שלם שלא ידעו על קיומו והיא הופכת להיות הספרייה הדיגיטלית האולטימטיבית של כל הטיולים בעולם", מסרו היזמים.

WishTrip מיועדת לכל מטייל, חובב טבע, למשפחות עם ילדים, למטיילים בודדים, לחובבי היסטוריה, למשוגעים על טבע, לחבר'ה אחרי צבא, לאלו שאוהבים לטייל בארץ ולאלו שמעדיפים את העולם, לאלו המעדיפים חוויה עירונית לעומת אלו המעדיפים מסלולי טבע אתגריים – כלומר למגוון רחב של מטיילים.

היא גם נותנת מענה ייחודי למפעילי אתרי תיירות ונופש, משרדים ממשלתיים, אתרי תיירות מוכרזים, פארקים, ערים ורשויות מקומיות ועוד.

השימוש ב-WishTrip, בדומה לווייז, מבוסס על חוכמת ההמונים ושיתופיות קהילתית, וכן על חוויית המשתמשים הקודמים. המשתמשים באפליקציה למעשה "סוללים את הדרך" לבאים אחריהם, אשר נהנים מהמלצותיהם, חוויותיהם, התמונות שצילמו ועוד.

למשתמש הקצה מציעה WishTrip  חוויה כוללת המתחלקת לשני תחומי עניין:

חוויית מסלולים, הכוללת את המידע השלם על כל מסלול טיול אפשרי בישראל ובעולם. האפליקציה מלווה את האדם משלב תכנון הטיול, דרך הניווט החווייתי במהלך הטיול עצמו, כולל הצעות לפעילויות ונקודות עניין לאורכו, אפשרות להוספת תמונות אישיות, קבצי וידאו ושמע, טקסטים והערות לאורך המסלול ועוד אפשרויות רבות, שיוצרים מעין "יומן מסע" אישי. המשתמש יכול לשתף את המשתמשים האחרים באפליקציה בחוויותיו בזמן אמת ולבסוף – בתיעוד הטיול וביצירת סרטונים ואלבומי תמונות מתוך הטיול עצמו (Reliving the Experience).

חוויית אתרים: תכנון הביקור באתר, דרך הליווי במהלך הביקור באתר עצמו – כולל התראות על נקודות העניין בתוך האתר, חוויות אפשריות באתר, הודעות מהנהלת האתר ("בואו להאכיל את הקופים בכלוב הקופים בשעה 12") וכמובן – בתיעוד וביצירת סרטונים ואלבומי תמונות בסיום הביקור באתר.

עובדת גם ללא חיבור לרשת סלולרית

כאמור, הפיתוח החל לפני כארבע שנים וכבר היום WishTrip מרכזת בתוכה כ-20,000 מסלולים בכל רחבי העולם. מעל ל-100,000 משתמשים כבר הורידו את האפליקציה ומשתמשים בה באופן פעיל.

לדברי החברה, האפליקציה כבר זוכה להתעניינות רבה מאוד בקהילייה העסקית, ואחד מן המשקיעים הבולטים בה הוא איש העסקים איתן ורטהיימר, כמו גם משקיעים מרחבי ארה"ב, מישראל ואפילו מסין. גם המדען הראשי הביע אמון באפליקציית WishTrip והעמיד מימון של כ-4.5 מיליון שקל, סכום חריג למענק ממשלתי עבור אפליקציה בבעלות פרטית.

האפליקציה, הפועלת במספר שפות, ביניהן עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית, ערבית, פורטוגזית וסינית,כבר רשמה על שמה 29 אלמנטים כפטנט עולמי.

מאחורי WishTrip  עומדים שלושה יזמים חרדיים בשנות השלושים לחייהם. שלושתם בוגרי ישיבות ליטאיות נחשבות, שהשלימו בגרויות ולמדו פיזיקה שימושית לתואר ראשון. משה ליפשיץ, אחד משלושת היזמים מסר כי: "אנחנו שמחים וגאים להציב שוב את ישראל בחזית מפת הסטארט-אפים העולמית. WishTrip מביאה בשורה אמיתית לכל חובבי הטיולים ברחבי העולם, למשפחות, למטיילים בודדים ולאתרי תיירות ונופש ומעניקה לכל אלו עולם חווייתי שלם שלא ידעו על קיומו ומשנה לחלוטין את הדרך שבה אנחנו מטיילים".

היזמים מעידים שחברות רבות ברחבי העולם כבר הביעו עניין גדול ב-WishTrip וכי קיבלו הצעות למכור אותה בעשרות מיליוני דולרים – אך סירבו להן.

איך זה עובד? 

סרטון שעשתה משתמשת סינית שביקרה בישראל וטיילה באמצעות האפליקציה

https://www.facebook.com/chinese.visit.israel/videos/1889413824425081/ 

מצ"ב סרטון הסבר קצר:

Exit mobile version