Site icon IAS

האם חצור הגלילית בדרך להפוך לעוגן תיירותי גלילי?

במיפגש קק"ל וחצור הגלילית. צילום דוברות חצור הגלילית

האם לאחר שנים רבות, חצור הגלילית בדרך להפוך לעוגן תיירותי גלילי? כך זה נראה. במהלך השבוע החולף, קיים ראש מועצת חצור הגלילית, מיכאל קבסה, פגישת עבודה חשובה בהשתתפות הדרג הבכיר בקק"ל, במטרה לקדם פרויקטים משמעותיים בתחום התיירות, בחצור.

בפגישה השתתפו מנהל מחוז צפון בקק"ל, שלי בן ישי, נציגי המחוז וכן הדרגים המקצועיים במועצת חצור הגלילית. ראש המועצה מיכאל קבסה הציג את תפיסת עולמו באשר לפיתוחה של חצור, והמשמעות של פיתוח פלטפורמות תיירותיות, הן מבחינת הכלכלה והתעסוקה ביישוב, והן מבחינת פיתוח המרחב הצפוני בתחום זה. עוד הציג את התוכניות המשמעותיות שמקדמים במועצה, באשר לפיתוח אתר המחצבה בחצור הגלילית כמוקד תיירות, נופש ופנאי גלילי, לצד מסלולי תיור וסינגלים.

במהלך הפגישה, המשתתפים התרשמו מאוד מהכיוון אליה צועדת חצור הגלילית, ואף הביעו נכונות לשיתופי פעולה במספר רב של פרויקטים, לרבות חיבור חצור לשביל דרך נוף מירון, סינגל אופניים ביער בירייה ועוד. המשתתפים הגדירו את הפגישה כהצהרת כוונות של ממש, לפיתוח פלטפורמות תיירותיות בשטחי חצור הגלילית, וקידום שיתופי פעולה משמעותיים בין קק"ל למועצה המקומית.

ראש המועצה מיכאל קבסה: "אני מברך על הצהרת הכוונות, כשיש רצון טוב, אנשים טובים עם יכולות, וגופים שנכונים לעשות דברים גדולים – גם השמיים לא מהווים גבול. יחד נפעל לפיתוח תיירות אמיתית ומשמעותית בחצור הגלילית".

Exit mobile version