Site icon IAS

דנה לביא מונתה למנכ"לית קבוצת הדקה ה-90

לאחר כשלוש שנים בתפקיד המשנה למנכ"ל, קודמה דנה לביא לתפקיד המנכ"לית ותחליף את שחר תורג'מן, שפרש לאחר ששימש כמנכ"ל בשבע השנים האחרונות.

לביא, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה העברית ו-MBA בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון, שימשה בתפקידיה הקודמים כסמנכ"לית השיווק והסחר של קבוצת הדקה ה-90 ולפני כן כסמנכ"לית השיווק של מועדון חבר .

לביא כיהנה בשלוש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל הקבוצה ובמסגרת תפקידה היתה אמונה על כלל הפעילות העסקית לרבות שיווק, סחר, מכירות, תפעול ושירות לקוחות. בשנים הללו הובילה לביא מהלכים רבים, ביניהם גידול המכירות באון ליין והשקת אפליקציית LOCO במובייל, שהגדילו את קצב הצמיחה של הקבוצה.

 בתפקידה החדש כמנכ"לית, תוביל דנה לביא את חברת הדקה ה-90 ואת החברות-הבנות שלה, הכוללות את אפליקציית LOCO,     מדרפט – חברה המתמחה בטיולי טבע ושטח – חברת ספא פלוס שפיתחה את אפליקציית SALE וכן את דקה 90 ספא, אתר         המשמש כמוקד הזמנות לאתרי ספא בארץ.המנכ"ל תורג'מן החליט לסיים את תפקידו ולפנות לאתגרים הבאים. בין היתר, ימשיך   תורג'מן לשמש כיו"ר החברה הציבורית בריל.

 אילן כהן וצביקה מושקוביץ, מייסדי ובעלי קבוצת הדקה ה-90 אמרו: "אנו מברכים את דנה לביא על מינויה למנכ"לית קבוצת   הדקה  ה-90 ורוצים להודות למנכ"ל היוצא, שחר תורג'מן, על עבודתו ותרומתו הייחודית לקבוצה. בשבע השנים האחרונות התווה   שחר דרך חדשנית ומתקדמת שהשפיעה רבות על קבוצת הדקה ה-90 בפרט ועל החברה הישראלית וענף התיירות בכלל".

 לדבריהם, מינויה של לביא למנכ"לית הקבוצה היה טבעי וראוי וזאת בשל ראייתה הרוחבית, יכולותיה המקצועיות,ניהולה המסור   וההיכרות המעמיקה שלה עם עולם התיירות הישראלי והבינלאומי. "דנה יודעת לקבוע יעדים מאתגרים ולעמוד בהם ואנו מבטיחים   כי הקבוצה תמשיך לגדול, להתחזק ולהתפתח הלאה", ציינו.

 שחר תורג'מן, המנכ"ל היוצא של קבוצת הדקה ה-90: "לאחר 7 שנים נהדרות בתפקיד, אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת, כאשר אני   סמוך ובטוח בהובלתה של דנה כמנכ"לית הקבוצה ומברך אותה על המינוי הראוי".

 דנה לביא, המנכ"לית החדשה, אמרה כי לאחר כשבע שנים בחברה בתפקידים שונים, היא מתרגשת מהמינוי ומחכה לתחילת הדרך   החדשה. "החברה הפכה לביתי השני ובשנים האחרונות זכיתי להיות שותפה למהלכים פורצי דרך שסייעו ותרמו לצרכן הישראלי, אני גאה להיות חלק מהחברה ובטוחה כי העתיד צופן מהלכים חדשניים וגדולים אותם תוביל קבוצת הדקה ה-90".

Exit mobile version