Site icon IAS

דירוג המלונות, מהפכה צרכנית

הבוקר (ב') קיבל שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, את פניו של ד"ר קלאוס אנמוזר אשר הגיע לישראל במסגרת תחילת תהליך דירוג בתי המלון בארץ.  השניים נפגשו במלון "דן פנורמה" בת"א, השר לנדאו ברך את ד"ר אנמוזר על הגעתו ולאחר קבלת פנים קצרה קיים עמו פגישת עבודה בנושא הדירוג.

 

המפגש התקיים במעמד מר אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, גב' אהובה זקן, סמנכ"ל  בכיר מינהל תקינה, תפעול ואיכות השירות במשרד התיירות ומר רודני סאנדרס, נציגו של ד"ר אנמוזר.

 

חברת אנמוזר זכתה במכרז לדירוג בתי המלון של משרד התיירות אשר פורסם בחודש יולי האחרון, וצפויה להתחיל לעבוד בישראל כבר במהלך התקופה הקרובה.

 

ד"ר אנמוזר הינו נשיא התאחדות המלונות האוסטרית ונמנה על שלושת מייסדי שיטת ה-HotelStars (המייסדים האחרים- מגרמניה ומשווייץ). הוא מכהן כנשיא קבוע של ארגון HotelStars, ובבעלותו חברה פרטית העוסקת בייעוץ בתחום המלונאות ודירוג בתי מלון. חברה זו דרגה את כל מלונות 5 הכוכבים באוסטריה.

 

השר לנדאו: "זהו בוקר חגיגי עבור משרד התיירות, עבור תעשיית התיירות, ואולי מעל לכל- עבור הצרכנים, התיירים והנופשים. הבוקר ישראל מצטרפת באופן רשמי לשורה ארוכה של 15 מדינות אשר נהוגה בהן שיטת הדירוג של Hotelstars, ובכך- מאפשרת לצרכנים ולתיירים ליהנות מרמת וודאות גבוהה מזו שהייתה להם עד היום.

זוהי מהפיכה צרכנית- למעלה מ-20 שנים לא היה דירוג בבתי המלון בישראל, ובמהלך השנים האחרונות רוכזו מאמצים רבים לטובת השקת המהלך".

 

"החל מהיום, פני הדברים עומדים להשתנות; בתוך זמן קצר כל צרכן בישראל ובחו"ל יוכל ליהנות משקיפות, מסטנדרטיזציה ומתמורה מלאה עבור כספו (value for money). מן הדירוג ייהנו אנשי התעשייה והמלונאים, אשר יפגשו לקוחות מרוצים; זהו כלל ידוע: לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר".

 

לנדאו ביקש להודות התאחדות המלונות בישראל על שיתוף הפעולה עם תהליך הדירוג. "מעתה הכוכבים הם הגבול", אמר לנדאו.

 

ד"ר אנמוזר אמר כי הוא משוכנע שהדירוג יעזור למלונות בישראל להעלות את איכות השירות שהם מעניקים לאורחים, הדירוג הוא מותג ואני בטוח שהתעשייה בישראל תרוויח ממנו.

 

לאחר פגישתם, הדגים ד"ר אנמוזר דירוג באחד מחדרי המלון, ועבר עם הנוכחים על מספר קריטריונים המשמשים את המדרגים בעבודתם.

 

 

Exit mobile version