Site icon IAS

דיזנהאוז גרופ: חבילות למשחק ישראל – איטליה בודפשט ספטמבר 2024

משחקי ליגת האומות. צילום freepik

נבחרת ישראל  מתחילה את דרכה במשחקי ליגת האומות על מנת להגיע למונדיאל 2026, ישראל הוגרלה בבית הכולל את אריות הכדורגל: צרפת, איטליה, בלגיה.

לאוהדי הכדורגל ניתנת הזדמנות לראות ולעודד את הנבחרת במשחקים אלו. המשחק הראשון יהיה נגד נבחרת איטליה וייערך ב-9.9.2024 בבודפשט.

 דיזנהאוז-גרופ, הספק המורשה של ההתאחדות לכדורגל, מציעה מספר חבילות למשחק זה:

 

*חבילה הכוללת טיסה ישירה לבודפשט ל-3 לילות בתאריכים 7-10.9.2024, כרטיס למשחק, לינה במלון יורוסטאר דנובה על בסיס ארוחת בוקר, כבודה, מיסים והעברות למלון. מחיר החבילה יחל מ-819 יורו לאדם בחדר זוגי.

*חבילה הכוללת טיסה ישירה לבודפשט ל-4 לילות בתאריכים 7-11.9.2024, כרטיס למשחק, לינה במלון יורוסטאר דנובה על בסיס ארוחת בוקר, כבודה, מיסים והעברות למלון. מחיר החבילה יחל מ-869 יורו לאדם בחדר זוגי.

עומר חודורוב-לוי, מנהלת חטיבת השיווק בדיזנהאוז גרופ: ״ניכרת התעניינות גבוהה במשחק זה ואנחנו מעריכים כי צפויים להגיע מאות אוהדים מישראל. דיזנהאוז נערכה להטסת האוהדים ולספק להם חוויית כדורגל מלאה״.

ניב גולדשטיין, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "הונגריה הפכה בית עבור נבחרת ישראל בשל הנסיבות המיוחדות בהן מצויה מדינת ישראל ואנו מלאי הערכה על כך. נבחרת ישראל הבוגרת פותחת קמפיין מאתגר, עם יריבות אטרקטיביות, ואנחנו בהחלט שמחים על העניין הגדול סביב המשחק ויודעים עד כמה חשוב לאוהדים ולאוהדות ללוות את הנבחרת ולתמוך בה. נמשיך למסד שיתופי פעולה שיעזרו לקהל להיות עם הנבחרת ולצבוע את האצטדיון בגווני כחול-לבן".

דיזנהאוז גרופ היא מקבוצות התיירות המובילות בישראל ומשמשת כנציגתה הבלעדית של קונצרן התיירות העולמי BCDTRAVEL.                                                                         

Exit mobile version