Site icon IAS

גרמניה עם דגש מיוחד למורשת היהודית

לשכת התיירות הגרמנית פרסמה עלון תיירותי מקוון חדש שכותרות "טיולים בגרמניה עם דגשים מיוחדים לתייר היהודי" – עלון גדוש בעצות ומידע על החיים היהודים, התרבות ואתרים בעלי עניין מיוחד ב – 64 ערים ברחבי גרמניה.
 
העלון, העומד לרשות המטיילים הוא חלק בלתי נפרד מקמפיין התיירות החדש של לשכת התיירות הגרמנית, המופנה לתיירים בעלי עניין במורשתם היהודית.
 
גרמניה היא ביתה של הקהילה היהודית השלישית בגודלה במערב אירופה. הקהילה היהודית המשגשגת בגרמניה היא היחידה ההולכת וגדלה ולא מצטמצמת. בכל רחבי גרמניה – צפון, דרום, מזרח ומערב – ישנם אתרים רבים שבהם ניתן לפגוש את ההיסטוריה היהודית העשירה של המקום.
 
בשנת 2013 נרשמה עלייה מרשימה של 15.8% בלינות של תיירים ישראלים בגרמניה בין החודשים ינואר לנובמבר, בהשוואה המקבילה אשתקד.
 
"עלון העצות למטיילים יהודיים מהווה תוספת חשובה למדף עלוני הטיולים של לשכת התיירות הגרמנית, בעיקר משום שאנחנו נמצאים בעיצומן של הכנות לחגיגות היובל לכינונם של היחסים בין ישראל לגרמניה, יובל שייחגג בשנת 2015", אומרת פטרה הדרופר, העומדת בראש לשכת התיירות הגרמנית.
 
העלון המקוון החדש מכיל גם מפות אינטראקטיביות וקישורים שימושיים ליעדים ומקומות בעלי עניין יהודי, שניתן לפגוש בגרמניה של היום. כמו כן ניתן להוריד מהרשת את המדריך כולו, המתפרש על כשישים עמודים, או לבחור פרקים בנוגעים לאתרים או ערים ספציפיות על מנת לתכנן טיול מקומי הכולל אתרי מורשת. 

Exit mobile version