Site icon IAS

גרמניה- יעד תיירותי בתנופה

מעמדה של גרמניה כיעד תיירותי מבוקש ואהוב הלך והתחזק בשנים האחרונות אודות להיצע המגוון שיש לה להציע לתייר הישראלי. מחופשה של טבע ואטרקציות ביער השחור, דרך חבילות עיר בברלין ועד טיולים מאורגנים. לגרמניה היצע עצום של ערים מרתקות וחיי תרבות ולילה מרשימים, ערים עתיקות המתהדרות בפניני ארכיטקטורה ודרכים נופיות עם אגמים ונהרות. גרמניה מציעה את מגוון האפשרויות במחירים שווים לכל נפש.
לקראת חופשות הקיץ המשפחתיות, בחרנו להתמקד בלהיט התיירות היער השחור.

 

נופש עצמאי ביער השחור

היער השחור הוא אחד ממוקדי התיירות המובילים בגרמניה, הוא שוכן בדרום מערב המדינה ונחשב לאחד מהיערות הצבעוניים והמרתקים ביותר בעולם. היער השחור מציע חופשת טבע ונופים ירוקים עם מגוון אטרקציות לילדים.

 

מטיילים באזור היער השחור צפויים למפגש עם ערים וכפרים ציוריים, תושבים חברותיים, פולקלור, נופים ירוקים מלאי אטרקציות והמון שעוני קוקיה המסמלים את המקום.

 

ביער השחור מומלץ להתנייד בעזרת רכב ולהגיע בנוחות ונגישות ממקום למקום בגלל גודלו העצום. ברחבי היער תגלו שווקי איכרים, פארקי שעשועים, מוזיאונים, אגמים, מתקני ספא, מסלולי הליכה ואופניים, נופים ירוקים ושפע אטרקציות. בין הפעילויות המומלצות: פארק אירופה הנחשב לאחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה, אגם טיטיזי המצוי בלב היער ובו ניתן לשוט בסירות מנוע ואף להתרחץ בו, פארק החבלים, מוזיאון שעוני הקוקיה, פארק ששת החושים ועוד. 

 

*אופיר טורס מציעה חבילה ליער השחור הכוללת טיסה למינכן, 6 לילות בדירה ו 7 ימי רכב.
מחיר (מותנה ב 4 נוסעים) מ- 699 יורו לאדם יציאה 19.8

 

טיול מאורגן למשפחות בגרמניה

אופיר טורס משווקת טיול מאורגן ליער השחור בגרמניה במסלול ששופר ושודרג, ונותן מענה מושלם לטיול משפחות באזור זה. 

 

הטיול נקרא 'היער הקסום' וכולל ברובו את גרמניה תוך שילוב יום טיול אחד מרוכז באוסטריה. השנה המסלול חודש ומשך הטיול הוא 7 ימים, ללא ימים חופשיים והוא משלב את היער השחור, חבל בוואריה, מינכן וזלצבורג באוסטריה.

האטרקציות העיקריות ביער השחור כוללות ביקור בשטוטגרט, פארק אירופה, פארק חבלים אתגרי, אגם טיטיזה, פרייבורג ועוד. הסיור בוואריה כולל בעיקרו ביקור במפלי הריין העצומים ובארמון נווישאנשטיין. במינכן הטיול משלב ביקור בפארק האולימפי, בית העירייה, מופע הפעמונים במגדל ואטרקציות נוספות. יום הטיול המרוכז  באוסטריה יכלול ביקור בזלצבורג, טירת הלבורן ומכרות המלח.

*יציאות בתאריכים נבחרים בחודשים יולי אוגוסט מ- 1199$ לאדם (מותנה בזוג + 2 ילדים).

 

לסיכום, כך או כך, בין אם אתם חובבי מסלולים ספורטיביים ואטרקציות מרתקות או אוכל טוב וספא מפנק, היער השחור מתאים לכולם ולכל סוג של חופשה, רק תבחרו את הפעילויות שלכם בתוך השפע העצום שהוא מציע. 

 

Exit mobile version