Site icon IAS

גידול של 51% בתיירות לדברצן שבהונגריה מתחילת השנה

בכירי סוכנות התיירות של הונגריה ונציג השגרירות באירוע. צילום עירית רוזנבלום

סוכנות התיירות של הונגריה קיימה אתמול אירוע חגיגי לסוכני נסיעות ולמי שתורמים לחיזוק התיירות בינה לבין ישראל. באירוע, שהתקיים במסעדת קלארו שבמושבה שרונה, השתתפו מנהלים בכירים מתיירות הונגריה.

לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת) בין החודשים ינואר-ספטמבר השנה נרשמו קרוב ל-400 אלף תנועות נוסעים בין ישראל להונגריה, המהוות עלייה של 16%. לבודפשט נרשמו 362 אלף תנועות נוסעים עלייה של כ-14% ואילו לעיר הקטנה יותר, דברצן, נרשמה עליה של לא פחות מ-51% ל-34,255 תנועות נוסעים.

בודפשט: גם עיר התיירות האירופית הטובה ב-2019 וגם ברשימת 25 ערי תיירות העסקים המובילות. צילום Depositphotos

קריסטוף מאטה (Kristof Mate), מנהל הפיתוח המסחרי של סוכנות התיירות ההונגרית, הביע שביעות רצון רבה מהגידול בתיירות הישראלית וציין ש"יש קשר דתי ותרבותי בין המדינות והתיירים הישראלים חוזרים ממנה עם חווייה חדשה".

הוא הבטיח שיש מקום נוסף לגידול בתיירות – בסביבתה הקרובה והרחוקה יותר של בודפשט, הן כיעד למשפחות, יעד לחובבי המים התרמליים המבריאים וגם תיירות קולינרית. הוא הזכיר גם את אזור אגם באלאטון עם הגסטרונומיה ואת דברצן שמתאימה מאד למשפחות עם פארק המים שלה ועוד.

פארק המים המקורה במלון אווקטיקום בדברצן. יעד למשפחות. צילום עירית רוזנבלום

נזכיר שבודפשט נבחרה כיעד התיירות האירופי הטוב ביותר לשנת 2019 ואת הקישוריות המצויינת בין ישראל להונגריה בטיסות לבודפשט ולדברצן, לצד הרכבת שנעה ברחבי המדינה, האוטובוסים שאתם אפשר להגיע אליה מבירות אירופה האחרות, האוטוסטרדות וחברות השכרת הרכב הזמינים, כך שהיא יעד אירופי מודרני ועדכני לכל דבר ועניין.

כתבות קודמות על הונגריה:

בין בודפשט לדברצן

טיול בהונגריה

Exit mobile version