Site icon IAS

גורדון טורס משיקה יעד חדש בטיולי אופניים

גורדון אקטיב, מבית חברת הנסיעות הוותיקה "גורדון טורס" משיקה טיול אופניים "כוכב" באזור דרום- מערב בולגריה, בהדרכתו של רן גנור, מדריך רכיבה וטיולי אופניים.

 

הטיול מוצע במסגרת של 6 לילות ו-7 ימים, כאשר 6 מהם, הם ימי רכיבת שטח, לאורך 170 ק"מ, בין הרי פירין ורילה בבולגריה. המסלול הוא ברמת קושי בינונית, כולל רכיבה בסינגלים ושבילים ברמה בינונית, ונדרשות לו מיומנויות רכיבה סבירה. בכל יום רוכבים עד 35 ק"מ, ועם טיפוס של עד 700 מטרים. הקצב סביר עם עצירות לנוף, כיבוד, ביקור באתרים לאורך הדרך, ועוד.

 

מסלול הרכיבה עובר דרך יערות עבותים, נחלים זורמים, מעיינות חמים, גייזר, אגמים, כפרים ציוריים וברכסי ההרים הדרומיים של בולגריה, על רקע פסגות מושלגות. בסיס היציאה לטיול הוא בנסקו, עיירת הנופש במורדות הצפוניים של הרי פירין, הנודעת באתר הסקי שלה. העיירה השוקקת מציעה שפע של מסעדות המתמחות במאכלים בולגריים מסורתיים, מופעי מוזיקה ותרבות, ומשמשת לבד ממרכז סקי גם מרכז תיירות רכיבה וטיולים בחודשי הקיץ. הלינה מתקיימת במלון בוטיק משפחתי, שבחצרו ג'קוזי, המיועד להרפות את השרירים היגעים בתום יום רכיבה. 

הטיול מסתיים בבירת בולגריה סופיה, העיר העתיקה למרגלות הרי ויטושה, המשלבת מזרח ומערב ומציעה מוזיאונים וגלריות, פארקים ומעיינות, בתי קפה, שופינג, מסעדות וחיי לילה תוססים.

תאריכי יציאה:  החל מה- 30 ביוני 2014

מחיר: 888 אירו לאדם

 

החבילה כוללת: טיסות סדירות, 6 לילות במלון בוטיק ע"ב לינה וארוחת בוקר,  העברות, סיור מודרך בסופיה, 6 ימי רכיבה מודרכים, מדריך מקומי, מדריך ישראלי, אופני שטח, 2 ארוחות צהריים לאורך המסלול, וכניסה למעיינות תרמליים.  ניתן לשכור אופני הרים במקום (שכוך מלא) בתוספת של 90 אירו לכל ימי הטיול, או תוספת של 50 אירו בהטסת אופניים אישיים מהארץ.

 

שירי גורדון מנכ"לית גורדון טורס: "עד היום הביקוש לטיולי אופניים היה בעיקר למערב אירופה, למדינות כמו שוויץ, אוסטריה ואיטליה. בתקופה האחרונה אנו רואים ביקוש הולך וגדל למדינות מזרח אירופה ובראשון בולגריה. הדבר נובע מכמה סיבות: נופיה המיוחדים של בולגריה, התנאים הנוחים, והמחירים האטרקטיביים. אבל לא רק זה, בולגריה שמבינה את הפוטנציאל שבטיולי האופניים, עוברת פיתוח במסגרתו הוכשרו כמעט אלפיים ק"מ של שבילים ודרכים, נסללו כבישים, ונוספו מקומות לינה חדשים עבור מטיילים".

 

גורדון טורס היא חברת נסיעות ותיקה שקיימת מעל 40 שנה ומתמחה במוצרי נישה מיוחדים. החברה היא אחד ממפעלי התיירות הגדולים בישראל ועוסקת הן בתיירות יוצאת והן בתיירות נכנסת. גורדון אקטיב היא אחת מחברות הבת של גורדון טורס, אשר הושקה במטרה לענות על הדרישה הגוברת לחופשה פעילה, כאשר תיירות האופניים היא הבולטת  והפופולרית ביותר בישראל.

 

Exit mobile version