Site icon IAS

בשורה לחורף: ארקיע מציעה חבילות סקי לבולגריה

משפחות בחופשת סקי . צילום Depositphotos

ארקיע הודיעה היום (ה') על מכירת חבילות סקי במחירים נגישים, הכוללות טיסות, העברות, ציוד מלון וסקי פאס ל-4 עד 7 לילות במחיר התחלתי של 699 דולר. הנוסעים יוכלו ליהנות מהאתרים המבוקשים ביותר בנסקו ופמפורבו. שני אתרי סקי מושלמים לקהל המשפחות, הגולשים המתחילים ולמתקדמים.

עינת יונגר כרמלי, סמנכ״לית שיווק ודיגיטל: ״לאורך כל השנה האחרונה ראינו את העלייה בביקושים בארקיע, הודות לרצף הטיסות והביטחון שאנחנו מעניקים לנוסעים. כעת, אנחנו יוצאים עם בשורה לחורף – עבור אלו שירצו להתרענן בחופשת סקי, אנחנו מציעים חבילות של 4 עד 7 לילות באתרים הפופולריים ביותר בבולגריה, וכל זה במחיר נגיש של החל מ-699 דולר״

בנסקו הפכה בשנים האחרונות לעיירת סקי מדהימה. היום כל חובבי החופשות החורפיות, הסקי והשוקו חם מכירים אותה. הטיסה לבנסקו יחסית קצרה, כשעה וארבעים, במחירים משתלמים ועם התאמה מיוחדת גם לגולשים המתחילים והחובבים.
בנסקו מציעה חווית סקי מושלמת לכל המגיעים אליה. באתר ישנם חנויות, מסעדות, בתי קפה ודוכנים אוכל רחוב. המלונות מעוצבים באופן אירופאי וכזה שמתאים לחופשות סקי.

פמפורובו הוא אתר סקי פופולרי ואחד מן הידועים ביותר בדרום מזרח אירופה. הוא ממוקם בין יערות אורן ומגיעים לאיזור במהלך עונת החורף לסקי וסנובורד. מרכז פמפורובו מורכב ממספר בתי מלון וברים מומלצים. זהו אתר נופש ידידותי למשפחה ומתאים גם למתחילים ולבינוניים.

Exit mobile version