Site icon IAS

ברוכים הבאים לפארק פיקסול, אבו דאבי

בפארק פיקסול, אבו דאבי. צילום באדיבות pixoul gaming park

אם אתם גיימרים מדופלמים בנשמתכם, או חובבנים ומחפשים זירות גיימינג שוות במיוחד, בבירת איחוד האמירויות, אבו דאבי, הגעתם למקום הנכון! פארק פיקסול רחב הידיים הוא בדיוק המקום בשבילכם. הכניסה ללא עלות, והיא עבור כל משחק בנפרד, ללא הגבלת זמן שהייה בפארק. פארק פיקסול הינו מתחם רחב הידיים הכולל מספר מתחמי משחקים בחלל אחד ענק, כשבמתחם זה גיימרים יוכלו להתחרות, להתאמן ולפתח את כישוריהם.

בכל חלל מוצעים משחקים מגוונים שכוללים VIRTUAL REALITY ומשחקי eSPORTS, כך שלאורחים בו תהיה הזדמנות לשחק ולשקוע במגוון משימות ומשחקים מקוונים, באמצעות טכנולוגיה עדכנית ביותר, ממגוון סימולטורים של מציאות מדומה, אקדמיית ESPORTS עם מתקן אימונים ממוקד לספורטאי גיימינג וטורנירי גיימינג עולמיים, אזור משחקים רטרו ובר ESPORTS.

בין מגוון הפעילויות המרתקות שהמקום מציע תמצאו:

מתחם משימות מרתקות ב- VR – תוכלו  לצפות ולשחק במשחקי VR, רטרו, קונסולה נייד ו- ESPORTS. תוזמנו להצטרף למשימת VR להצלת העולם. המשחק פתוח לכולם והוא בנושא עלייתו ונפילתו של עולם חדש ועל האנשים שיצרו אותו. איזה כיף…

מתחם מציאות מדומה/רבודה – אם אתם יותר בעניין של חויות מציאות מדומה, תמצאו מגוון משחקי מציאות מדומה ורבודה כולל יריות, רכבות הרים וירטואליות, סיורי חלל מודרכים ועוד.. עם מצבי סיפור וארקייד.  אקדמיית ESPORTS  – ובה כיתות מיוחדות עם גיימרים (מאמנים) מקומיים ובינלאומיים שיזמינו אתכם להתאמן ולשחק מולם ובכך יסייעו לכם לפתח את כישוריכם. משחקים ניידים – גם למשחקים במכשירי הסלולר שלכם יש מקום של כבוד בפארק המשחקים הענק, עם שקעי אינטרנט מהירים, מאווררים וטלפונים למשחקים מהירים, מאווררים וטלפונים למשחקים בעלי ביצועים גבוהים הזמינים להשכרה.

מתחם רטרו – אזור מיוחד המוקדש למשחקי רטרו עם מכונות ארקייד, הכוללות משחקים קלאסיים ואולד סקול כמו PAC MAN ו- SPACE INVADERS.

מתחם ה- ESPORTS BARמתחם זה יספק לכם הצצה לכל האירועים העולמיים והבולטים של השנה, תוך הגשת אוכל ושתיה למעריצים. במידה ותרצו גם להתפרסם בהפקת תוכן משחק משלך, תוכלו למצוא מתקנים במקום עם ציוד ומפרט גבוה להפקת תוכן חובבני ומקצועי באתר.

אולם האירועים ESPORTSמכיל למעלה מ 800 איש, מה שהופך אותו לאחת מזירות המשחקים הגדולות ביותר באזור לתחרויות גיימרים בינלאומיות.

אודות מחלקת התיירות והתרבות של אבו דאבי, DCT:

מחלקת התיירות והתרבות של אבו דאבי, אמונה על שיווק אבו דאבי בהיבט התיירותי, תרבותי, עסקי, כלכלי והתעשייתי. אבו דאבי שואפת להיות יעד שפותח את שעריו לכל אוכלוסיות העולם, מחבר בין תרבויות ודתות. היעד המתקדם ביותר בעולם, שמציג את המילה האחרונה במגוון תחומים כמו ארכיטקטורה, חקלאות, תרבות, יצירתיות ותיירות. החזון של DCT מבוסס על מורשת של המסורת האמרית. מטרתם למסד את אבו דאבי כיעד חדשני וחלוצי, המשלב את מסורת האירוח, היזמות והחשיבה היצירתית.

למידע נוסף, בקרו באתר: tcaabudhabi.ae  visitabudhabi.ae

Exit mobile version