Site icon IAS

בסוף החודש: מרתון מדברי באילת

רצים במדבר אילת. אחת האטרקציות בתיירות המדברית. צילום תומר פדר

 ב-30 בנובמבר יזנקו מאילת אלפי רצים מהארץ ומחו"ל ל-4 מקצי ריצה, שכל אחד מהם מהווה מטרה בפני עצמה: 5 ק"מ, 10 ק"מ, חצי מרתון 21 ק"מ ומרתון מלא – 42.2 ק"מ.

המרתון המדברי הוא הזדמנות לשלב חופשת סוף שבוע שמשית בעיר הנופש הדרומית של ישראל עם מלונות במחירי מבצע לנרשמים באמצעות אתר מרתון ישראל. לא בכדי המרוץ נחשב לאטרקטיבי גם בחו"ל: מאות רצים ממדינות אירופה צפויים לנחות באילת ולהשתתף במקצים השונים.

"המרתון המדברי באילת ביסס את מעמדו כאחד המרוצים החשובים של השנה", אומר מנכ"ל מרתון ישראל, יזמית ומפיקת האירוע, עופר פדן: "אלפי רצים מהארץ ומחו"ל שמגיעים לאילת הם לא רק שגרירים חשובים לתעשיית התיירות המקומית, אלא מעידים על ההעדפה והבחירה של הרצים במרוצים ייחודיים שמספקים תוכן וחוויה בלתי נשכחת. אנחנו מזמינים עוד ועוד רצים לסיים את השנה האזרחית עם חוויה עצומה לגוף ולנפש".

עוגן תיירותי משמעותי

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, הוסיף כי בזכות מסלולי המרתון המגוונים, ישראל הופכת לארץ המרתונים כשאחד הבולטים שבהם הוא המרתון המדברי באילת, המעניק לרצים חוויה המלווה בנוף יוצא דופן. "מרתון אילת הוא עוגן תיירותי משמעותי המתווסף לנישות נוספות שאנו משווקים, שהביאו אותנו לשנת שיא כל הזמנים בתיירות".

גם ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מצטרף לרשימת המברכים ואמר כי העיר אילת שמחה וגאה לארח שוב את המרתון המדברי, במסגרתו ירוצו אלפי ספורטאים מהארץ ומהעולם, במדבר אילת הקסום, לנופי הרי אדום ומפרץ ים סוף. "המרתון המדברי, שהתחיל באילת לפני קצת פחות מעשור עם עשרות רצים, הפך לאירוע בינלאומי שחושף את נופיה הקסומים של עירנו בפני רצים וצופים מהארץ ומהעולם ואנו מברכים וגאים על כך".

המרתון יתקיים בחסות חברת New balance, חברת דוד לובינסקי יבואנית פיז'ו ורשת מלונות קלאב הוטל.

הרשמה: https://desertrun.co.il/ .

Exit mobile version