Site icon IAS

בכירי תעשיית התיירות של פורטוגל בדרך לישראל

בימים הקרובים תגיע לישראל משלחת של בכירים מתעשיית התיירות של פורטוגל, בראשות שר התיירות, מר אדולפו משקיטה נונש, לרגל פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב.

 

על פי נתוני משרד התיירות של פורטוגל בחודשים ינואר עד ספטמבר 2013 ביקרו בפורטוגל 35,018 תיירים מישראל ונרשמו 63,353 לינות. בשנת 2012 ביקרו בפורטוגל 27,800 תיירים מישראל (גידול של 6.3 אחוזים לעומת שנת 2011) ונרשמו 53,500 לינות (גידול של 3.2 אחוזים בהשוואה ל-2011).

 

לפורטוגל, אחת המדינות הוותיקות והיפות באירופה, מורשת תרבותית ייחודית המשלבת בתוכה את המסורתי והישן ביחד עם העכשווי והמודרני. פורטוגל ידועה במטבח מעולה ועשיר בטעמים, יינות מהטובים בעולם ואנשים ידידותיים שישמחו תמיד לשוחח על המנהגים והמסורת. המדינה עשירה בנופים מגוונים ובפעילויות תרבות ופנאי והכול במרחק נגיעה. כל אלה, ביחד עם תשתיות תיירותיות מהמעלה הראשונה, הופכים את פורטוגל ליעד תיירותי אטרקטיבי לתייר הישראלי.

 

עם אקלים נוח, מעל 3,000 שעות שמש בשנה ומאות קילומטרים של חופים נהדרים לאורך האוקיאנוס האטלנטי, פורטוגל מהווה יעד מושלם לחופשה במשך כל השנה בכל אחד מאזורי התיירות שלה: פורטו והצפון, מרכז פורטוגל, ליסבון והסביבה, אזור אלנטז'ו, חבל אלגרבה, איי מדיירה והאיים האזוריים.

 

במרחק שעות ספורות ממספר בירות אירופאיות, עם נמלי תעופה בינלאומיים בליסבון, פורטו, פארו, פונשל (איי מדיירה) ופונטה דלגדה (האיים האזוריים), פורטוגל מציתה את דמיונם של תיירים מכל העולם, המגיעים אליה לחופשות קצרות או ארוכות, ויוצאים לסייר בין הנופים, התרבות וההיסטוריה שמציעים האזורים השונים.

 

משרד התיירות הפורטוגלי מזמין את התייר הישראלי  לגלות את התרבות והמסורת של פורטוגל, השוזרת בתוכה שורשים ומורשת יהודית. לבקר בכפרים ההיסטוריים שלה, בטירות שהגנו על גבולות המדינה, בכנסיות, בארמונות ובאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. לטייל בין שמורות הטבע, האגמים והנהרות. לצאת לבלות בטבע, בים ובשמש, ולנסות מגוון רחב של פעילויות ספורט כמו: גולף, גלישת גלים, רפטינג, טיפוס על צוקים ועוד. לחוש את הקסם של מוזיקת הפאדו, המבטאת בשלמות את הנשמה הפורטוגלית.

 

חברות התעופה "ישראייר" ו"סאנדור" מפעילות בחודשים מאי עד אוקטובר טיסות צ'רטר מישראל לפורטוגל על בסיס שבועי. רשויות התיירות של פורטוגל וישראל פועלות במשותף כדי להגדיל את כמות הטיסות הישירות בין שתי המדינות ולהקמת קו טיסות סדיר במשך כל השנה.   

Exit mobile version