Site icon IAS

בכירים מאתרי הספא "טרמה קרקה" יבקרו בישראל

משלחת בכירים מאתרי הספא והנופש "טרמה קרקה" בסלובניה ואזור בוהין הקסום  תגיע בימים הקרובים לישראל לרגל פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב. אירוע תיירותי מיוחד, ייערך ב-12 בפברואר 2014  במעון שגרירת סלובניה בישראל.

 

באירוע ישתתפו שגרירת סלובניה בישראל, אלנקה סוחדולניק, ראש רשות התיירות של סלובניה, כרמן נוברליץ', מנהל מלונות הספא והנופש של חברת "טרמה קרקה", יוז'ה ברוס, ראש רשות התיירות של אזור בוהין, קלמן לנגוס וכן סוכנים ומפעילי תיירות משתי המדינות.

 

השטח העצום של דרום מזרח סלובניה מאופיין בגבעות לגידול גפנים, נוף ציורי וירוק, כנסיות, טירות ומנזרים. יערות אדירים וחורשות קסומות של עצי ליבנה. חבל דולנסקה מאופיין ביערות עבותים וגבעות ירוקות עם מסלולי טיול מצוינים לחובבי טבע ויין. זהו חבל ארץ עם אינספור אפשרויות בילוי והנאה.

 

חברת "טרמה קרקה" נחשבת לאחת מחברות התיירות המובילות בסלובניה. החברה מפעילה שני מרכזים לספא, נופש ומרפא: אתר הספא והנופש שמריישקה טופליצה  ואתר דולנסקה טופליצה.

 

החברה מפעילה את מלונות אוטוצ'ק עם אחת האטרקציות הידועות והיפות בסלובניה – טירת אוטוצ'ק. את מלון העסקים טרמה קרקה בנובו מסטו ומסלולי גולף נהדרים ליד הנהר.

 

טרמה קרקה מחזיקה בנתח שוק עיקרי ודומיננטי בסלובניה בתחום השיקום הרפואי. הם היו הראשונים בסלובניה שהציעו תוכניות בריאות רפואיות במטרה לסייע בפתרון מחלות רפואיות ובעיות של החיים המודרניים: השמנה, מתח ועוד.

 

טמפרטורת המים של האמבטיות התרמיות מגיעה ל-30 מעלות צלזיוס.  אמבטיות אלו בשל מגוון תכונותיהן המופלאות משכו למקום אנשים מאז ימי הביניים. בנוסף ליכולת הריפוי של המעיינות, הסביבה הפסטורלית מרגיעה ומעודדת פעילות בחיק הטבע,כגון: מסלולי טיולים בינות לחורשות מוריקות, מסלולי רכיבה על אופניים, ומשחקי גולף. כמו כן באתר הנופש מוצעים מבחר רחב של טיפולי ספא לטיפוח וחיזוק הגוף והנפש.

 

באתרי הספא והנופש צוות מנוסה של רופאים ומומחים מתחומים שונים עם מכשור רפואי מתקדם.

 

מיקום המלונות שמפעילה חברת "טרמה קרקה"  מרכזי ביותר – שעה אחת בלבד מלובליאנה וזגרב; שעתיים מונציה; חצי שעה מהעיר האיטלקית טריאסטה ושעתיים מאגם בלד.

 

אזור בוהין הקסום שבסלובניה הוא עמק קרחוני ונחשב לאחד העמקים היפים ביותר בלב הפסגות של האלפים היוליאניים, בתוך שמורת הטבע טריגלאב. הוא משתרע על

333 ק"מ ובתוכו 24 כפרים אלפיניים טיפוסיים. הפנינה היפה ביותר והסמל המסחרי של העמק הינו אגם קרחוני "בוהין", הבולט בגווני הטורקיז שלו.

 

מסביב לאגם פסגות הרים המתנשאים לגובה של 2,000 מטר. המים הרגועים שלו והנוף הציורי יוצרים אווירה של שלווה אינסופית. זהו האגם הגדול שבאגמי סלובניה ושוכן כ- 30 דקות בלבד מאגם בלד. מי האגם הרגועים. סירות המפרש השטות בו וכל הירוק סביב, משרים רוגע אינסופי.

 

אזור בוהין הציורי, המהווה חלק מהשמורה הלאומית טריגלב, מספק לנופשים חופשת גן עדן אמיתית בחיק הטבע עם אינספור אפשרויות אידיאליות לחופש ופעילויות. נהרות, אגמים, מפלים, ערוצי נחל, עשרות מסלולים מסומנים להליכה, טרקינג ואופניים.

 

הנוף הנשקף מהר ווגל, שעליו עולים ברכבל, על האגם ופסגות ההרים מסביבו עוצר נשימה. טיול לאורך ערוץ מוסטניצה בין מים שוצפים, ועליה ביער הירוק למפל סביצה הם רק חלק מן האטרקציות בנוסף לשחייה ושיט באגם.

 

בוהין היא נקודת מוצא מצוינת לטיפוס על פסגת טריגלב, הגבוהה ביותר במדינה (2,864 מטר), כמו כן לאוהבי רכיבת סוסים, ספורט אתגרי, מים, פסטיבלים וקולינריה.

 

לגבינת בוהין יצא מוניטין ברחבי המדינה. היא עשויה מחלב טבעי של פרות הרועות לאורך האלפים והשיא נחשב כשהרועים מובילים את הפרות בחזרה לעמק ומתחיל הפסטיבל המסורתי והפופולארי "נשף הפרות", שהוכתר על ידי מדריכי לונלי פלאנט כאחד הפסטיבלים הטובים בעולם. מגוון רחב של לינה ניתן למצוא הן בבתים וצימרים פרטיים והן במלונות.

Exit mobile version