Site icon IAS

בואינג מדווחת על שיא מסירת מטוסים בשנת 2015

יצרנית המטוסים בואינג מסרה 762 מטוסים מסחריים בשנת 2015 , 39 מטוסים נוספים לעומת שנת 2014 ושיא של כל הזמנים. לעומתה יצרנית המטוסים האירופאית, איירבוס, מסרה 635 מטוסים. זו השנה הרביעית ברציפות שחברת בואינג גוברת על יצרנית המטוסים איירבוס במסירת מטוסים .  

"עובדי בואינג עמלו קשה כדי להגיע להישגים המצוינים", מסר בתגובה ריי קונר (Ray Conner), נשיא ומנכ"ל בואינג למטוסים מסחריים. " צוות העובדים עשה עבודה נפלאה בהליך מסירת המטוסים ללקוחותינו במהירות ויעילות וכך זה ימשיך גם בעתיד"

אשתקד, רשמה בואינג שיא של 768 הזמנות נטו, בשווי של 112,4 מיליארד דולר ו- 5795 הזמנות פתוחות אצל לקוחותיה ברחבי עולם. "הייתה לנו שנה סולידית ומאוזנת של הזמנות, שתסייע להבטיח זרימה יציבה של הליך מסירת מטוסים לקהל לקוחותינו", אמר ריי קונר.

"הביקושים בעולם למטוסים ממשיכים להיות גבוהים", מסר רנדי טינסת (Randy Tinseth), סגן נשיא לשיווק, למטוסים מסחריים בבואינג. " תנועת הנוסעים העולמית גדלה ולקוחותינו ימשיכו להתקדם בעזרת המוצרים והשירות הטוב ביותר שאנו מעניקים להם".

בנוסף, סיימה בואינג את שנת 2015 עם ציוני דרך מרשימים: 5 לקוחות צרפו מטוס דרימליינר ראשון לצי המטוסים (עומאן אייר, SCOOT, KLM ,אמריקן איירליינס ווייטנאם איירליינס), נמסרו 100 מטוסי 747-8 ,חברת  FedEx ביצעה את ההזמנה הגדולה ביותר אי פעם וצריכת הדלק של מטוסי הבואינג 777 שופרה ב-2%. מרכז מסירת המטוסים בסיאטל פתח את שעריו במטרה להגביר את יצורו של מטוס הבואינג 737 , כאשר בדצמבר האחרון סופק המטוס הראשון מדגם MAX 737 .

כמו כן, הושלם עיצובו של הדרימליינר 787-10 ומטוס ה- 777x נמצא במצב של הליך עיצוב מתקדם ובתכנון מפורט של מערכותיו." פיתוח המוצרים החדשים שלנו עומדים בלוח הזמנים וצפויים להיות ברמה הכי גבוהה", הוסיף, ריי קונר

Exit mobile version