Site icon IAS

אתר חדשות התיירות המקצועי ITN משתדרג

אתר ITN הינו מתחם תוכן ייעודי לענף התיירות בדגש על תיירות נכנסת לישראל, שבו מאוגד כלל המידע המלא והמקיף בתחום. האתר עבר שדרוג משמעותי על מנת להעביר לקוראיו את המידע העדכני ביותר בתחום התיירות בישראל ובזמן אמת. האתר מונגש לקהל קוראים ישראלי ובינלאומי וניתן לקרוא אותו בשפה האנגלית.

האתר המשודרג מציע אפשרות לגולשים לקבל דיווחים בזמן אמת על אירועים חשובים בעולם התיירות. בנוסף, האתר החדש מציע חיפושים פשוטים יותר עבור הגולש כגון מלונות, סיורים, מוזיאונים, פרסים ומועמדויות, חדשות מהענף הישראלי ועוד.

שדרוג נוסף הוא לוח המשרות של ענף התיירות המאגד רשימה של משרות בכלל עולמות התיירות ולתפקידים שונים ויכולים לסייע לגולשים.

ITN נמצאת בקשר ישיר עם עשרות אלפי סוכנים בעולם שעובדים עם ישראל באמצעות פרסום ייחודי באתר האינטרנט החדש ובאמצעות הניוזלטר השבועי המופץ מדי שבוע באמצעות המייל ל-53 אלף סוכנים ומובילי דעה בעולם התיירות.

האתר מספק את החדשות המקצועיות המעודכנות ביותר בנושאים תיירותיים שונים הקשורים לישראל. כבר כעת יש באתר אלפי כניסות מידי חודש של סוכני נסיעות מרחבי העולם ואנו צופים שמגמה זו תמשיך ותגדל בתקופה הקרובה.

לינק לאתר החדש

 

Exit mobile version