Site icon IAS

אשת ספורט : אתר ייעודי לחבילות ספורט

אוהדי ספורט אמיתיים לא יסתפקו בצפייה במשחקי כדורגל דרך מסך הטלוויזיה הביתי, אלא יעדיפו "להריח את הדשא" מקרוב. החל מאוגוסט 2017 אשת טורס מנגישה עבור אוהדי הספורט מגוון רב של משחקי כדורגל באירופה באמצעות אתר ייעודי מתקדם ועשיר בתוכן: "אשת Sport".

לראשונה בישראל, אתר אשת Sport מציע שדרוג אונליין במעמד ההזמנה ללא צורך בשיחה למוקד הטלפוני. כל חבילה באתר כוללת את מפת האצטדיון וחלוקת המושבים לפי קטגוריות אחידות, באמצעותן ניתן לשדרג בנוחות את הכרטיסים למשחק. כמו כן יתאפשר להזמין חבילות בהן ניתן לראות יותר ממשחק אחד.

השנה לראשונה ישווקו באשת טורס חבילות סדירות לליגה האנגלית, שיצטרפו לחבילות הקיימות למדריד, ברצלונה וליגת האלופות. כמו כן ישווקו חבילות למשחקי הקבוצות הישראליות ברחבי אירופה ולמונדיאל 2018. בהמשך יוצעו באתר החדש חבילות ספורט לענפים נוספים. כל הכרטיסים המוצעים בחבילות יהיו כרטיסים רשמיים, ואת כל החבילות ניתן להזמין גם באתר אשת טורס.

לדברי שי עבדה, מנהל יעדי ספורט באשת טורס: האתר החדש הינו שילוב בין שירותי תיירות לשירותי תוכן ויכלול תוכן ייחודי, איכותי ומעודכן. יש גידול עצום בביקושים לחבילות ספורט, במקביל לצמיחה בגיוון החבילות שאנחנו מציעים. הליגות הספרדיות עדיין מרכזות את עיקר הביקושים, אבל אנחנו רואים פריחה בביקוש לליגה האנגלית, שיוצרת עניין רב יותר בעקבות ההצלחות של הקבוצות האנגליות במפעלים האירופיים".

דיל לדוגמא לליגה האנגלית:

טוטנהאם-ברנלי, בתאריך: 24-28.8.17

4 לילות במלון ROYAL NATIONAL 3* על בסיס א.בוקר, כולל כרטיס כניסה למשחק

מחיר: 939 אירו לאדם בחדר זוגי

 

Exit mobile version