Site icon IAS

אשת טורס : טיול ייחודי לנמיביה

אשת טורס משיקה לראשונה מוצר חדש – נימביה תחת מותג הספארי שלה "אשת אפריקה". אשת מציעה טיול מאורגן בן 12 ימים על בסיס חצי פנסיון ויתמקד באוצרות הטבע של המדינה ובמדבריות הרחבות שבה, לדוגמא מדבר נמיב – המדבר העתיק בעולם שנוצר מקירור מי החוף האטלנטי. אופרציית הטיסות תחל ב- 01.1.17. מחיר טיול מאורגן לאדם בחדר זוגי עומד על כ-3500 $.

נמיביה, השוכנת בדרום מערב אפריקה, היא ארץ רחבת ידיים ועשירה בנופים דרמטיים ובתוליים שהופכים אותה לגן עדן לחובבי הצילום. המדינה משתרעת על שטח של 800,000 קמ"ר וכמעט ואינה מיושבת, והיא מדורגת שנייה בעולם בדלילות אוכלוסין עם מעט יותר מ- 2 מליון תושבים.

הטיול המאורגן של אשת טורס לנמיביה חושף את אוצרות הטבע של המדינה ואתרי הנוף הייחודיים. דיונות ורודות של סוסוסוולי, אריות הים שרובצים על חוף האוקיינוס, ספארי, בריכות מלח, ציורי הקיר של שבט הבושמנים ועוד. אחד מהאתרים המרהיבים הוא באטושה, שמורת הטבע ההררית היחידה בנמיביה בה שוכנים בעלי חיים בסכנת הכחדה.

לילי אנגל, מנהלת "אשת אפריקה" מסבירה: "יבשת אפריקה היא אוצר של חוויות ותרבויות נסתרות מן העין. בעבר היבשת הייתה יעד תיירותי למומחים, חוקרים, וחובבי טיולי אקסטרים בלבד. לשמחתי, בעת האחרונה יותר ויותר אתרים ומדינות מונגשים לקהל הרחב. הטיול לנמיביה הוא יחיד מסוגו שכן זו מדינה בתולית שנופיה הם נופי בראשית. אשת אפריקה מנגישה את נמיביה גם מבחינת מחיר וגם מבחינת נוחות".

Exit mobile version