Site icon IAS

אשת טורס: היעדים החדשים לשנת 2015

לרגל שנת 2015, ובמסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית  IMTM2015, משיקה אשת טורס יעדים חדשים –פירנצה ופיזה (טוסקנה) וכן את פוליה שבדרום איטליה.

 

החל מסוף מרץ, אשת טורס משווקת בפעם הראשונה טיסות ישירות לפירנצה ופיזה בטוסקנה. הטיסות לפירנצה ישווקו כטיסות בשכר ישראלי בחבילות נופש קצרות של 4, 5 ימים.

 

הטיסות הישירות לפיזה ישווקו כטיסות בשכר זר, גם הן בחבילות קצרות של 4, 5 ימים. היעדים החדשים ישווקו על בסיס: טיסה בלבד, טוס וסע, טיסה ומלון או במסגרת טיול מאורגן לטוסקנה. במקביל, תשווק אשת טורס טיסות ישירות בשכר זר באופן בלעדי לפוליה שבדרום איטליה, כחבילת נופש לשבוע ימים על בסיס: חבילות נופש או טיולים מאורגנים.

 

לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "כבר לפני פסח, תחל אשת טורס לשווק גם טיסות ישירות של חברת שכר ישראלית בפעם הראשונה לפירנצה ולפיזה שבאיטליה פעמיים בשבוע, במסגרת חבילות נופש הכוללות 3-4 ימים והעברות. בנוסף, תשווק אשת טורס טיול מאורגן של 5 ימים לטוסקנה. זכאי מסבירה ש"עד כה, המטייל הישראלי יכול היה לטוס בטוסקנה במסגרת טיסות שבועיות בלבד, או דרך נחיתה בורונה או רומא ומשם נסיעה ברכב, ועל כן חופשה בטוסקנה היתה בדר"כ חופשה של כשבוע. כעת, אשת טורס משווקת חבילות של 3 או 4 לילות, ומאפשרת 'וויקנד' קצר בטוסקנה".

 

במקביל, באותה תקופה אשת טורס תשווק טיסות ישירות לפוליה שבאיטליה, במרחק של כ-3 שעות טיסה מישראל. זכאי מספרת ש"פוליה, הנמצאת בדרום איטליה, היא אחד היעדים הפחות מוכרים באזור זה של איטליה, ועל כן עדיין מצליח לשמור על האותנטיות שלו. פוליה מאופיינת בנופים מרהיבים לצד היסטוריה עתיקה, אדריכלות ייחודית, חופי ים מרהיבים וערי נמל עתיקות".

 

טיסות ישירות לפוליה, ישווקו באשת טורס במסגרת טיולים מאורגנים. בנוסף, ישווקו חבילות נופש הכוללות טיסה ולינה של 6 לילות, העברות למלון, לינה במלונות 3*, 4* או 5*.

 

 

Exit mobile version