Site icon IAS

"ארזת״א לבד?": קמפיין תיירות קיץ חדש לתל אביב – יפו

נמל תל אביב. צילום עוזי בכר

מינהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף התאחדות בתי המלון בתל אביב רבתי, יוצאות בקמפיין חדש ברחבי הארץ, תחת הכותרת "ארזת"א לבד?". מטרת הקמפיין לקדם את תיירות הפנים בתל אביב-יפו ולהביא לעיר קהלים מגוונים מכל רחבי הארץ, דווקא בתקופה זו. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי תל אביב-יפו ובדיגיטל ויכלול דף נחיתה עם מידע אודות המבצע ומלונות בעיר.

במרכז הקמפיין עומד הרעיון כי עבור הישראלים והישראליות, תל־אביב-יפו היא עיר של חופש ואסקפיזם, וגם יעד אטרקטיבי לחופשה, מאחר שהיא מאפשרת לכל אחת ואחד את החופש להיות מי שהם, בתקופה הקשה בה אנו נמצאים.

רון חולדאי, ראש עיריית תל־אביב-יפו: "אני מזמין את הציבור הרחב לחופשה קצרה בתל אביב-יפו, העיר שמציעה לכל אחד ואחת את החופשה שהוא אוהב – המלונות, התרבות, המסעדות, הסיורים והחופים הנפלאים. ובמיוחד התחושה שהעיר מאפשרת, החופש של כל אחת ואחד לחיות ולבלות כרצונם. השנה, סיוע לעסקים ישראלים וחיזוק החוסן חשובים מתמיד, וביקור בתל אביב-יפו עונה בדיוק על כך".

קמפיין "ארזת"א לבד?" מציע למזמינים: לינה באמצע שבוע באחד מהמלונות בעיר במהלך חודש יולי, הטבות בלעדיות הכוללות 1+1 על סיורי עיר עולם ותיירות ברחבי העיר, וגם קופסת הפתעות לבחירה – קופסת חוף, קופסת קוקטיילים או קופסת שוק, הכוללות מגוון מוצרים שישדרגו את החופשה.

סיורי עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו, מתקיימים לאורך כל השנה ומציעים זווית חדשה על העיר, וכוללים בין היתר סיורים קולינריים בשווקים, סיורים מומחזים ומוזיקליים, סיורים היסטוריים וחווייתיים, סיורים למשפחות ועוד. הקמפיין החדש נועד לחשוף את הישראלים והישראליות לתל אביב-יפו שלא הכירו, באמצעות סיורי עיר עולם, וכן לעודד את הציבור לנפוש במהלך יולי בעיר, בין היתר בשל החלטתם של רבים לוותר הקיץ הזה על נופש בחו"ל.

כרזת קמפיין תיירות קיץ. צילום באדיבות עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו

 

את קופסת ההפתעות ניתן לאסוף במספר נקודות איסוף בעיר – שרונה: רח' אלוף אלברט מנדלר 11; שביל העצמאות: שד' רוטשילד 11; משאית עיר עולם ותיירות בטיילת: חוף פרישמן ויפו: רח' מרזוק ועזר 2.

אורן דרורי, מנכ״ל התאחדות בתי המלון בתל אביב: "מגיע לנו, לישראלים, להתנתק, להנות, לנפוש, לבלות ולהירגע. אז מדוע לא לעשות זאת בתל אביב-יפו בנגישות, זמינות וגמישות מרביים. התאחדות מלונות תל אביב ומגוון המלונות הפזורים ברחבי העיר, בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו, מזמינים את הקהל הישראלי להנות מחופשה אורבנית המתאימה לכל רצון וכיס במנעד רחב של מוצרים ומבצעים בתקופת הקיץ. מלונות העיר שפתחו דלתם וליבם לתושבי ישראל שפונו, ערוכים לקבל פני קהל הנופשים הישראלים באשר הוא להנות ולחוות מגוון תכנים, אטרקציות, אתרים ומסעדות ברחבי העיר אשר יספקו חוויה משמעותית".

על עיר עולם: מינהלת עיר עולם ותיירות, היא חברה עירונית הפועלת לטובת קפיצת מדרגה של העיר תל אביב-יפו ברמה הגלובלית, וליצירת צמיחה כלכלית ותיירותית. החברה מתמקדת בתחום התיירות, פיתוח כלכלי ותקשורת בין לאומית, תוך שיתוף פעולה עם גורמים עירוניים רבים.

Exit mobile version