Site icon IAS

אפי אדוני ממלון ישרוטל ישתתף באליפות "קטל וואן וודקה"

אפי אדוני (בן 28), שעלה לישראל לפני 5 שנים מאתיופיה ועובד כברמן במלון ישרוטל ים סוף  ישתתף בנבחרת שתייצג את ישראל באליפות "קטל וואן וודקה" העולמית בהולנד, וזאת בהמשך לזכייתו אמש (ג') בתחרות להכנת קוקטיילים, שהתקיימה בין ברמנים מבתי מלון של רשת ישרוטל.

 

בתחרות שהתקיימה אתמול (יום ג') בפאב המנקיס באילת, בה השתתפו 2 ברמניות ו-6 ברמנים ממלונות ישרוטל השונים, הכין כל משתתף 2 משקאות קוקטייל, שהתבססו על וודקה "קטל וואן".

 

המשקה האחד היה קוקטייל מקורי על פי דמיונו ואהבתו של כל משתתף; והמשקה השני היה במסגרת "אתגר השוק" – קוקטייל שמרכיביו פירות, ירקות ותבלינים, שהוצעו למשתתפים במקום, בדוכן שעוצב בדומה לדוכני הפירות והירקות בשווקים.

 

על חבר השופטים המקצועי נמנו: רני מזרחי – מנהל מותגי הוודקה ב-IBBL-Spirit, רן אחינועם – סמנכ"ל ישרוטל המלך שלמה, והמיקסולוגים – ריי וייט ואריאל (פאקו) רוטשטיין.

 

במקום השני זכה סרגיי אוניפריאנקו ממלון כרמים ובמקום השלישי ולאדי רביאנסקי ממלון רויאל ביץ' ת"א.

 

"אנו בישרוטל שואפים למצוינות בכל תחומי חיי הלילה והמזון והמשקאות, כאשר פעילות האלכוהול היא אחד התחומים בהם חשוב לנו להתמקצע. מטרתנו היא להמשיך ולהתמיד בהכשרת אנשי מקצוע מעולים בבתי המלון ובמסעדות שלנו, שיהפכו את חווית שתיית הקוקטיילים והמשקאות החריפים לאירוע איכותי ומענג.", מסר סמנכ"ל ישרוטל, שלומי טחן.

Exit mobile version