Site icon IAS

אסור לפספס: מלון בורג' אל ערב הנוצץ בדובאי מרחיב את חבילות הסיור

מלון בורג' אל ערב היוקרתי. צילום יח"צ

בחודש מאי 2023 זכיתי לבקר בבורג' אל ערב ג'ומיירה (Burj Al Arab Jumeirah), מלון שהוכתר 7 כוכבים וזכה לא פעם בתואר "המלון המפואר ביותר בעולם". אחד מהמבנים האייקוניים של עולם התיירות העולמית בצורת מפרש של דאו,  כלי שיט ערבי מסורתי ומכאן שמו, המתנשא לגובה 321 מטרים (המלון הרביעי בגובהו בעולם). עלות בנייתו כמיליארד דולר, בין נקודת ציון לאטרקציה תיירותית ומאז פתיחתו בשנת 1999 הציב את דובאי על מפת תיירות הפאר הגלובלית. במלון כ-800 עובדים ביחס של 6:1 בין אורח לאיש צוות, מתוכם 18 גננים מומחים לסידורי פרחים בלובי ובסוויטות –לכתבה מהביקור במלון.

בסיור המקורי, המבקרים נהנו מהזדמנות לחוות את אווירת האירוח המלכותית באמצעות ביקור של 90 דקות ששילב הצצה לאטריום המלון, לסוויטות המלכותיות ולאחר מכן משקה וטעימה לצד נופי שקיעה, בטרקלין UMA באוויר הפתוח. כעת, המלון מרחיב את הביקור עם מגוון חדש של חבילות סיור ודגש לצד הפנימי של המלון.

החבילות החדשות מתרכזות סביב אחת משלוש אפשרויות: סיורי שקיעה עם משקאות מובחרים (מ-399 דירהם לאדם), סיורים עם קוקטיילים ייחודיים (מ-349 דירהם לאדם), וסיורים עם חוויות אוכל טעימות (מ-629 דירהם לאדם). כל סיור מבטיח להיות מסע אקסקלוסיבי של 60-90 דקות, שמתחיל בנסיעה בכרכרה עם שפע של צילומים, משקאות מרעננים ופינוק של מגבות קרות.

בורג' אל ערב: הנוף הנשקף מ-Skyview Lounge .צילום עוזי בכר

בנוסף, האורחים יזכו לעלות במעלית השקופה המפורסמת של המלון ישירות ל-Skyview Lounge, נקודת תצפית מרהיבה על קו הרקיע של דובאי והמפרץ הערבי מהקומה ה-27. תלוי בגובה 200 מטרים מעל פני הים, וניתן בו ליהנות בנוסף לקוקטיילים גם משתיה חמה של אחר-הצהריים.

אורחים המעוניינים לפנק את עצמם בחוויה אקסטרווגנטית עמוקה יותר יכולים להזמין את עצמם ל- UMA’s Premium Cabana Lounges החל מ-1,500 דירהם לקאבנה, שכל אחד מהם יכול להכיל עד שישה אנשים.

Exit mobile version