Site icon IAS

אמדאוס תציג מערכות חדשות בכנס התאחדות סוכני הנסיעות

חברת אמדאוס, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות, הינה נותנת חסות בכנס סוכני הנסיעות.

הכנס יתקיים ביום ג, 28.11.17, בין השעות 9:00-16:00, ב- "לאגו" שבראשון לציון.  מצ"ב לינק לפרטי הכנס: https://ittaa3.form-wizard.net/. בהשתתפות שר התיירות, מנכ"ל משרד התיירות. מנחה: ליאור סושרד.

בכנס יוצגו כמה מערכות חדשות של חברת אמדאוס:

Amadeus Connect- המערכת האוטומטית אליה ניתן להתחבר לראשונה בישראל מכל מכשיר ובכל זמן- המערכת האוטומטית החדישה Amadeus Connect, נותנת מענה לצרכיהם של הסוכנים ומאפשרת להם לבצע את עבודתם ביעילות בכל זמן נתון, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר, ללא צורך בהתקנה.   המערכת מאפשרת להגדיר פעולות מתקדמות לשם בקרה וייעול של התהליכים. כמו כן, היא מאפשרת להוסיף קישורים חיצוניים כדוגמת לוח טיסות, אתרים חיצוניים כדוגמת Booking. מערכת Amadeus Connect, מציעה קטלוג מוצרים עשיר ומשודרג להזמנת שירותים נילווים כמו מושבים, כבודה ועוד. ומאפשרת שילוב עבודה בין מסך פקודה למסך גרפי כגון תצוגת דוחות כרטוס מפורט .

מערכת Roomerang –  המשפרת את חווית המשתמש של הסוכנים ומאפשרת להציע לנוסעים את המחירים הטובים תוך הגדלת הרווחיות ל 20% ומעלה.

Amadeus B2B Wallet , כרטיס אשראי וירטואלי Prepaid. אמדאוס B2B Wallet הינו ארנק אחד עם 2 כרטיסי אשראי וירטואליים. המערכת מקיימת אינטגרציה מלאה עם מערכות אמדאוס כולל Payton מערכת להזמנת טיסות Low Cost .

Flighz – פלטפורמה חדשה להקמת אתרים אשר מאפשרת הקמת אתר תוך מספר דקות.

גדי מור, מנכ"ל חברת אמדאוס ישראל: "אנו בחברת אמדאוס, רואים בסוכני הנסיעות את מי שיכולים לתת את הערך המוסף של שירות אישי ומיידי ללקוחותיהם. אנו עושים מאמצים רבים כדי לתת להם את הכלים להתמודד עם התחרות שבהזמנות אונליין. אנו מאמינים כי השינוי הטכנולוגי, משפיע על מקומו של סוכן הנסיעות שהפך למשווק תיירות ישיר-  לטובת הנוסעים. משווק התיירות הישיר מוכר לנוסעים חבילות במחיר זול יותר. למשווק התיירות – ישיר – היכולת להשיג עבור הנוסע את המחירים הכי טובים, ולהתאים לו את החבילה המתאימה ביותר, בין אם מדובר בנסיעה לצורכי פנאי או עסקים."

Exit mobile version