Site icon IAS

אמדאוס משקיעה בחברת AVUXI

לוקיישן זה הכול. 90% מהמזמינים מוכנים לשלם יותר כדי לשהות בסביבה מעניינת יותר בין אם אנו נוסעים לעיר חדשה לעבודה או לצורך חופשה, כולנו רוצים למצוא את המקום המעניין ביותר, את המסעדה האהובה ביותר, או את הבר החדש והמגניב שכולם מדברים עליו. העניין הוא, שלא תמיד יש לנו חבר מקומי שיעשה לנו סיור במקום, או את הזמן לגלוש ברשת כדי לזהות ולהבדיל בין מלכודות התיירים לבין הדברים האמתיים.

לכאן נכנס AVUXI, הסטרט-אפ הצעיר שמטרתו לדרג את הפופולריות של כל מקום על פני האדמה כדי לאפשר לכם לגלות את המקומות הכדאיים ביותר לביקור כשאתם מזמינים בית מלון וטיסה. החברה, שמשרדיה נמצאים בלונדון ובברצלונה, היא הסטרט-אפ האחרון שזכה לקבל השקעה מ-Amadeus Ventures.

"בכל עת שאנחנו מדברים על נסיעה, המיקום הוא חיוני. מה שניסינו לעשות עם אמדאוס, זה לעזור לאנשים לחסוך זמן וליהנות מחוויה טובה ומותאמת יותר לאישיותם, בכך שההזמנות והמידע מרוכזים באותו אתר," אומר Alexis Batlle, מנכ"ל AVUXI.

 אז איך זה עובד? טכנולוגיית TopPlace™ של AVUXI מציגה את האזורים המבוקשים ביותר בעיר באמצעות רבדי מפות חום קלות להבנה, כך שנוסעים המחפשים מלון בסוכנות נסיעות מקוונת או במנוע-על, יכולים להבין אינטואיטיבית מהם המקומות המבוקשים ביותר בעיר שבה הם עומדים לבקר (מפת חום היא מפה שבה רואים באמצעות כתמים בצבעים חמים את המקומות שהם הכי – במקרה זה הכי מבוקשים. כלומר, ככל שהכתם אדום יותר כך הוא פופולרי יותר).

בנוסף, ציוני הדירוג של  AVUXI מצמידים דירוג לוקיישן לכל בית מלון ודירה להשכרה והנוסעים יכולים אפילו לחפש מקומות מבוקשים לפי קטגוריה, כגון אכילה, קניות, חיי לילה ואתרי תיירות; כך שחובבי  אוכל למשל, יכולים לחפש בתי מלון בקרבת אזורי המסעדות הטובים ביותר וחובבי אופנה, באזור הקניות.

כל המידע הזה מועבר לנוסעים באמצעות פלטפורמת AVUXI אשר מנתחת ומדרגת נתונים גיאו-לוקליים, לרבות הערות, תמונות וביקורות של מיליוני משתמשים באמצעות יותר מ-60 מקורות, בכללם אינסטגראם, פייסבוק, טוויטר, גוגל, ויקיפדיה ועוד.

לנוסעים שאין להם יותר מדי זמן, הגישה המידית הזאת לנתונים שמקורם במשתמשים מקומיים ברחבי העולם, מאפשרת להזמין מלון בביטחון. ובמידה רבה בהתאם לאמרה הישנה שלוקיישן זה הכול, נוסעים ישלמו בעבור הנוחות: סקר של AVUXI מצא שיותר מ-90% מהנוסעים מוכנים לשלם יותר על מנת לשהות במקום מעניין ומתאים יותר.

לסוכנויות נסיעה מקוונות ולאתרים של מנועי-על, הפלטפורמה של AVUXI מסוגלת להמיר את אלה ש-"רק מסתכלים" לכאלה שמוכנים להזמין לילה, והתוצאה היא קצב המרה משופר, גידול בהכנסות ולקוחות מרוצים ונאמנים.

"מציאת דרכים לשפר את קצב ההמרה בעבור הלקוחות שלנו היא הדבר שבו החברה שלנו מתמקדת יותר מכול. באמצעות יצירת תרבות של שיתוף פעולה עם מפתחים, סטרט-אפים, שותפים ועובדינו אנו, אנחנו משחררים המצאות חדשות שיכולות לספק ערך אמתי ללקוחותינו ונוסעינו. זו הסיבה לכך שאנו שמחים להזמין את AVUXI להצטרף לפורטפוליו של Amadeus Ventures," אומרת Katherine Grass, מנהלת Amadeus Innovation & Ventures.

Amadeus Ventures, שהיא זרוע ההשקעות התאגידית של קבוצת Amadeus IT, היא קרן השקעות בענף הנסיעות, המשקיעה בחברות סטרט-אפ הממוקמות בצומת שבין נסיעות וטכנולוגיה. אמדאוס השיקה את הקרן ב-2014 ו-AVUXI היא התוספת האחרונה לפורטפוליו הכולל גם חברות סטרט-אפ כמו Fly, Bluesmart, BookingPal, Yapta ו-Olset.

Exit mobile version