Site icon IAS

אמדאוס ישראל: בניית אתרים במהירות ויעילות

חברת אמדאוס ישראל חשפה היום (ד') בכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל את הפלטפורמה החדשנית לבניית אתרים לשירות סוכני הנסיעות.

אבישי כהן, המנהל הטכנולוגי בחברת אמדאוס, המכהן כשנה בתפקיד ציין כי חברת אמדאוס ישראל עוברת תהליך גדילה והתפתחות בשוק תעשיית התיירות הבא לידי ביטוי ביכולות מתן מענה טכנולוגי ברמה גבוהה גם לחברות גדולות כמו גוליבר וטרווליסט.

"נישה חדשה אליה נכנסנו היא מתן מענה ללקוחותינו בבניית אתרים. בשנה הקרובה נשיק פלטפורמה חדשה וייחודית שתאפשר לכל סוכן בניית אתר אינטרנט והגדלת יכולת הפעולה בעלות זולה", אמר אבישי כהן.

גם בעבר בניתם אתרים ומה המחיר הממוצע לבניית אתר ?

"הפלטפורמה הקודמת עדיין חיה ונושמת אבל היא מיושנת לעומת החדשנית המאפשרת תמיכה במובייל, הגדרות ידידותיות למשתמש ויכולות שינוי קלות ומהירות. תוך 5 עד 7 דקות ניתן לבנות אתר תיירות, מלא תוכן  עם יכולת הגדרה" .

"היתרון של האתר החדש היא תחזוקה קלה ויעילה בהשוואה לקודמת. במידה ורוצים לשנות פרומושיין, לחיצה על מקש ימין תחליף תמונה ויעד תוך כדי משיכת הנתונים מאחורי הקלעים.  ההיגיון הוא פשוט למשוך את המידע על בסיס office ideas של אותה סוכנות המאפשרת מענה מהיר", מסכם אבישי כהן.

אורי בן ארצי, מנהלת המכירות של אמדאוס ישראל מוסיפה: "ביצענו קפיצת מדרגה בכמה מישורים: מבחינה טכנולוגית , שיטות העבודה, צורת העבודה, הממשקים מול הלקוחות. הרבה יותר נקי, הרבה יותר שקט, הרבה יותר מובנה  וזה מוכיח את עצמו כמוצלח מאוד".

Exit mobile version