Site icon IAS

אמדאוס השיקה מערכת אוטומטית אליה ניתן להתחבר מכל מכשיר וזמן

המערכת האוטומטית החדישה Amadeus Selling Platform Connect. שהושקה  במרבית מדינות אירופה, נותנת מענה לצרכיהם של הסוכנים ומאפשרת להם לבצע את עבודתם ביעילות בכל זמן נתון, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר, ללא צורך בהתקנה.

המערכת מאפשרת להגדיר פעולות מתקדמות לשם בקרה וייעול של התהליכים. כמו כן, היא מאפשרת להוסיף קישורים חיצוניים כדוגמת לוח טיסות, אתרים חיצוניים כדוגמת Booking.

מערכת Amadeus Selling Platform Connect, מציעה קטלוג מוצרים עשיר ומשודרג להזמנת שירותים נלווים כמו מושבים, כבודה ועוד. ומאפשרת שילוב עבודה בין מסך פקודה למסך גרפי כגון תצוגת דוחות כרטוס מפורט .

אורי בן ארצי, משנה למנכ"ל אמדאוס: אני גאה בהשקת המערכת החדישה והמשודרגת  של אמדאוס – Amadeus Selling Platform Connect. אנו מאמינים כי רתימת הטכנולוגיה לתחום התיירות תסייע להבטיח חווית משתמש טובה בעבור סוכני הנסיעות ובסופו של דבר יביא לגידול בכמות ההזמנות..

יעל לוז, סוכנת נסיעות ותיקה מ- Fly High: המערכת עונה על כל כך הרבה צרכים, העובדה שהמערכת פועלת 24/7 , ללא קשר לאזור זמן ובכל מקום, זה שינוי מבורך שיעזור לי לעשות את עבודתי בצורה הטובה ביותר בעבור הלקוח.

Exit mobile version