Site icon IAS

אל על תחל לטוס לניס שבריביירה הצרפתית באביב

ניס שבריווירה הצרפתית. עיר עתיקה, ים וצוקים. צילום עירית רוזנבלום

קבוצת אל על, הפועלת עונתית לניס שבריביירה הצרפתית משנת 2015 תחת המותג סאן דור, תחל לפעול מסוף מרץ במתכונת שנתית תחת מותג אל על. הטיסות של אל על לניס יופעלו בימים א', ג' ו-ה' במטוסי הבואינג 737 בתצורה של מחלקת תיירים ועסקים. הטיסות תצאנה מטרמינל 3.

לקראת השקת הפעילות, תציע אל על מחירי השקה מיוחדים לטיסות לניס: במחלקת תיירים – כרטיס Lite החל מ-249$  ובמחלקת עסקים – החל מ-899$. למכירה בתאריכים: 25/10/18-15/11/18, ליציאות בתאריכים 31.3.19-30.6.19.

בנוסף, לקוחות החברה יוכלו ליהנות מצבירה ומימוש נקודות במועדון הנוסע המתמיד וכן לקוחות היוקרה יוכלו להתארח בטרקלין בנתב"ג ובניס טרום המראתם.

בית הכנסת בניס שבריביירה הצרפתית. צילום עירית רוזנבלום

זמני הטיסות לניס: טיסה הלוך – המראה מתל אביב בשעה 06:30, נחיתה בניס בשעה 09:45 טיסה חזור – המראה חזרה מניס בשעה 11:00 ונחיתה בתל אביב בשעה 15:45.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי ניס הינה החמישית בגודלה בערי צרפת ובה קהילה יהודית גדולה. "כבירת הריביירה הצרפתית, ניס היא מגנט לאנשים מרחבי העולם כולו. שמשית כל השנה, חופיה זהובים לצד ים כחול עמוק, והיא מציעה תערובת של עתיק עם מודרני, חיי רחוב תוססים ושפע של אפשרויות תרבות, חופשה, קניות ועסקים".

ניס מתווספת לעשרות יעדי אל על באירופה אשר עברו למודל המכירה החדש, במסגרתו יכולים לקוחות אל על להזמין כרטיסי טיסה תחת שלשה סוגים – Lite, Classic & Flex המותאמים אישית לצרכיהם ולבחור באמצעותם על מה לשלם.

מלון וסט אנד בניס. כך נראה מלון 4 כוכבים בצרפת. צילום עירית רוזנבלום
Exit mobile version