Site icon IAS

אלין כהן משיקה מותג לטיולי אופנה לאמהות ובנות

עולם תיירותי חדש עם הרבה ביוטי - אלין כהן מ"טרברלין". צילום יח"צ

חידוש לחופשות הקיץ: אימהות ובנות במסע אופנה וביוטי בחו"ל עם כוכבת הרשת אלין כהן. אלין השיקה קו איפור משלה, שברה את האינסטגרם עם למעלה מ-440k עוקבים, היא עדיין לא בת 17 וכעת היא משיקה מותג תיירות בינלאומי לטיולי אופנה לאימהות ובנות

מדובר על מיזם תיירותי ייחודי ואטרקטיבי בשיתוף אלין כהן עם ענקית התיירות תלמה נסיעות ותיירות המשלב בילוי, חופשה והכרה מקרוב את עולם האופנה והביוטי ביעדים הכי נחשקים בעולם. לדברי כוכבת הרשת אלין, "לכל אחת מהמשתתפות מחכה חוויה בלתי נשכחת והכרת חיי הגלאם האמתיים בשיתוף אנשי המקצוע הטובים ביותר מתחום הביוטי והאופנה ובשילוב תכנים ייחודיים, שיהפכו את הטיול למסע עוצר נשימה והכל בתיעוד בכל ערוצי המדיה והרשתות החברתיות".

שמו של המיזם החדש Traveleen (טרבלין) – מותג תיירות בינלאומי לטיולי ביוטי ואופנה ברחבי העולם, אשר יכלול מסלולים ותכנים

חווייתיים מעולם הביוטי והאופנה. אך אין מדובר רק בטיולי בת מצווש, אלא במספר מסלולים ויעדים לקבוצות גיל שונות וביניהם טיולי נערות בשיתוף אמהות, טיולי אופנה טרום גיוס ומסלול ייחודי לעוסקים בתחום הביוטי והאיפור המקצועיים בתערוכות וכנסים נחשבים ברחבי העולם.

החלום הוורוד של כל בת עשרה פאשניסטה, הוא חוויה נשית של אם ובת הכוללת טיפוח ואיפור בסלון יופי, מסע שופינג בחנויות בוטיק שוות, צילומי BOOK (בוק) מקצועיים ואם אפשר – שיהיה בחו"ל. בהתאם לכך, המותג החדש של כוכבת הרשת הפופולארית, יציע חופשות ברחבי העולם לאמהות ובנות בקבוצות נשיות של מינימום 15 בנות.

אלין תצטרף לחלק מימי הטיול

הטיולים יתקיימו בערים פאשניסטיות ברחבי העולם דוגמת רומא, מילאנו, פריז, הונג קונג ולאס וגאס, בהדרכתה של אלין למשך

אלין כהן, אשת העסקים הצעירה בישראל. צילום יח"צ

ארבעה ימים ושלושה לילות (טיולים ביעדים הרחוקים יותר ימשכו 7 ימים ומעלה). מדובר בחבילות אשר כוללות טיסות, לינה בבתי מלון מודרניים והעברות משדות התעופה לבתי-המלון ולאטרקציות המרכזיות, מגוון פעילויות (טיפולי יופי במכוני קוסמטיקה לאמהות ולבנות, מסעות שופינג בחנויות האופנה השוות ביותר באותה העיר, צילומי "בוק" על-ידי צלם מקצועי, סדנאות איפור וכו'), הדרכות, סדנת הכנת פיצה וכמובן תיעוד ברשתות החברתיות. בנוסף אלין תצטרף לחלק מימי הטיול ותעביר למשתתפות תכנים רבים וביניהם מסיבת פיג'מות חווייתית בה תלמד את סודות ההצלחה ברשת ובעולם הביוטי.

מחיר החבילה תלוי ביעד ובמסלול ויהיה החל מ-1,850 יורו לנוסעת.

"תלמה נסיעות ותיירות" מובילה את שוק הנסיעות והתיירות במגזר הפרטי והמגזר העסקי משנת 1987, ומספקת מגוון רחב ואקסקלוסיבי של שירותי תיירות פרטית לקהל הרחב. לחברה סניפים בארץ ובעולם והיא מציגה מדי שנה צמיחה מתמדת, ונחשבת לאחת מחברות הנסיעות והתיירות הוותיקות, היציבות והמובילות בישראל.

'תלמה נסיעות ותיירות' היא נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות EGENCIA מבית ענקית התיירות EXPEDIA. החברה מספקת בית חם ללמעלה מ-1,400 חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם, לכל צרכי הנסיעות שלהם: מניהול תיק הנסיעות, דרך טיפול בנסיעות השוטפות, ארגון כנסים ואירועים בכל העולם ועד לחופשות הפרטיות של המנהלים והעובדים ובני-משפחותיהם בארץ ובחו"ל.

אלין כהן פרצה לתודעה בתוכנית "הבנים והבנות" לפני כשלוש וחצי שנים ובסמוך לכך החלה את דרכה בעולם הביוטי, האיפור והאופנה באמצעות הקמת שלושה ערוצי יוטיוב מצליחים בהם העלתה סרטוני לימוד איפור, ריקוד, סקירות אופנה וולוגים בהם חשפה את חייה הפרטיים והעבירה לצד זה מסרים חברתיים וחינוכיים. אלין נחשבת כיום לאשת העסקים הצעירה בישראל ובעלת המותג וחברת האיפור ALINE COHEN ומחוזרת על ידי חברות אופנה ואיפור מהמובילות בישראל.

לאלין יש כיום מאות אלפי עוקבים באינסטגרם ובאפליקציית מיוזיקלי העולמית. הסרטונים של אלין זוכים למאות אלפי צפיות ומעוררים בקרב צופיה סקרנות וציפייה לחידושים ועניין בתכנים.

טיולי אופנה וביוטי לאימהות ובנות – TravelAleen

www.talma.com

alincohen.com

04-8682518

 

Exit mobile version