Site icon IAS

אירוע לכבוד האמן האזארי -ישראלי רמי מאיר

רמי מאיר וגמילה טליזבדה. צילום איציק בירן

סוכני נסיעות ונציגי ענף התיירות התייצבו לאירוע מיוחד שערכה הנציגות הישראלית של לשכת התיירות של אזרבייג'ן לכבוד האמן האזארי -ישראלי המפורסם רמי מאיר (רחמים מיגירוב).

במרכז הארוע עמדה תערוכת פופ אפ, שאורגנה במשותף עם מיזם השטיחים הלאומי Azerkhalcha OJSC עם ארבע מיצירותיו נבחרו בקפידה לתערוכה בתל אביב – עבודות מקוריות  הפכו לשטיחים בעבודת יד אשר משקפות היבטים שונים של החיים היהודיים באזרבייג'ן, סמלים ואלמנטים, והכל בצורה עליזה וצבעונית.

"אנו נרגשים לארח אמן כה מכובד בישראל. מורשת, מסורת ותרבות כמו גם אמנויות אותנטיות הם חלק מהגורמים העיקריים המושכים תיירים, ובאזרבייג'ן יש את כל אלה בשפע' אמרה ג'מילה טאליבזדה, המנהלת את הלשכה בישראל.

איוב קרא שלא מזמן חזר מביקור באזרבייג'ן בא לברך ואמר כי יש חשיבות גדולה לאזרבייג'ן המהווה אבן דרך אסטרטגית באזור. "זוהי מדינה אוהבת ישראל שמקרינה את אהבתה לכל תחומי החיים ואני מאחל לכולם בהצלחה עם העמקת  הקשרים התיירותיים בין שתי המדינות".

רמי מאיר הוא אמן אזרבייג'ני-ישראלי יליד באקו ונתנייתי במקור, שהחל לשחזר בציוריו את ההיסטוריה של עמו, יהודי ההר של הקווקז וטרנס-קווקזיה. להפתעתו יצירות האמנות שלו תפסו את תשומת לבם של מבקרים ואספנים ברחבי העולם.

למידע נוסף, בקר בכתובת https://ramimeir.com/en, https://azerbaijan.travel/

רמי מאיר, גמילה טליזבדה ואסמר עבדוליאבה מנהלת קריאטיב של מיזם השטיחים אסמר עבדוליאבה צילם איציק בירן
Exit mobile version