Site icon IAS

אילת במגמת תרבות

"אנחנו רואים בפסטיבל המוזיקה הקאמרית פסטיבל ציבורי לכל דבר ועניין. הפסטיבל ממקם וממצב את אילת בדיוק במקום שאנחנו רוצים – תיירות באיכות גבוהה ואנחנו לא רוצים להתפשר בעניין". כך אמר היום ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, באירוע לקראת פסטיבל המוזיקה הקאמרית שיתקיים בעיר הדרומית זו השנה ה-13. זו גם השנה השישית שהוא נעשה בשיתוף פעולה עם רשת מלונות דן.

עוד אמר יצחק הלוי כי הפסטיבל בפברואר יוביל אחריו גם פסטיבל על הטיילת ופסטיבל ג'אז חורף.  "ולשם בדיוק אנחנו מכוונים – להיות עיר שוחרת תרבות, עיר שמייצרת תרבות ומביאה אליה את אוהבי התרבות מהארץ ומהעולם".

לדבריו, בעונת החורף הנוכחית נוחתים כמעט מדי שבוע כעשרת אלפים תיירים ב-60 טיסות מ-27 יעדים, חלקם הגדול ישמחו לפסטיבל המוזיקה, שישווק להם על ידי תאגיד התיירות של אילת. הוא הזכיר כי בשנים הרעות נחתו באילת רק 5 טיסות בשבוע ועתה, כאמור, 60 טיסות ועם פתיחת נמל התעופה רמון יגיעו מעל 100 טיסות בשבוע מאירופה ומחוצה לה. "פסטיבל כזה מעודד להביא תיירים", הוסיף והודה לרשת מלונות דן על לקיחת הפסטיבל תחת חסותה.

המנכ"ל הנכנס של רשת מלונות דן, רונן ניסנבאום, אמר כי הפסטיבל מושך אליו את בכירי המוזיקאים מרחבי העולם. "מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו, להמשיך את החיבור לפסטיבל המוביל בישראל במוזיקה קלאסית. אנו בטוחים שאורחי המלונות שלנו באילת והמבקרים ייהנו מפסטיבל איכותי ומרתק ובו בזמן יקבלו את האירוח המלונאי המעולה במיטב המסורת של מלונות דן."

במסגרת שיתוף הפעולה, יארח מלון דן אילת בין ה-7-10 בפברואר את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי.  הרשת מציעה מגוון חבילות במחירים מיוחדים, הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת, כניסה לקונצרטים ולמופעים השונים. בנוסף, אורחים שישהו במלונות דן אילת במסגרת החבילות, יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי לחגוג את מסורת שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2018 יארח השנה את אנסמבל פיגמליון מקהלה ותזמורת מצרפת, בניצוחו של רפאל פישון, הזמר מארק פדמור והפסנתרן פול לואיס בתכנית לידר, רביעיית הרמס בשלל תכניות, "האחים קלאז" וכלי הקשה קובניים בתכנית Mozart meets Cuba, דניאל צ'ובנו, זוכה המקום השני בתחרות רובינשטיין, שלישיית הפסנתר "בוש" מאנגליה, קונצרט מיוחד לרגל 70 למדינה עם הפסנתרנית עפרה יצחקי והשחקן דורי אנגל ועוד .

מנכ"ל המלון, ליאור מוצ'ניק, ושף אופיר קדם מבטיחים להמשיך ולהפתיע את האורחים במהלך ימי הפסטיבל בהפתעות קולינריות ייחודיות ומקוריות.

במהלך ימי הפסטיבל במלון דן אילת, תתקיים במלון תערוכה מיוחדת של גלריית ארט נובה. הגלריה מתמחה בעיצוב וייצור של ציורי אמנות רכים בטכניקות שפותחו על ידי האמנים, תוך שילוב של מחזור חומרי הגלם שקשה להעלימם, כדוגמת הפלסטיק. האמנים של גלריית אר נובה יקיימו הדגמה חיה של תהליך היצירה הייחודית של האמנות שלהם לעיני הקהל.

Exit mobile version