Site icon IAS

אטלנטיס דה פאלם: סטינג ונשף מסיכות לכבוד השנה האזרחית החדשה

חגיגת סילבסטר באטלנטיס דה פאלם: קיילי מינוג עם הלהיטים הגדולים

הריזורט היוקרתי בדובאי, אטלנטיס דה פאלם, מכריז היום (18.9.23) שהאמן האייקוני סטינג STING יעלה על הבמה בארוחת הערב החגיגית והבלתי נשכחת של הריזורט, שהפך מזמן ליעד הבילוי הנחשק ביותר בדובאי בערב השנה החדשה.

עם רשימת  להיטים מובילים ומועדפים של מעריצים, החוגגים יכולים לצפות להופעה מרתקת כדי להיכנס באמת לשנה החדשה בסטייל. אטלנטיס דה-פאלם ממשיך להוביל את סצנת הבידור של דובאי עם הופעות, מופעים ואירועים ברמה עולמית, וארוחת הערב החגיגית לסילבסטר 2023 מבטיחה לאורחים חוויה יוצאת דופן נוספת.

סטינג, שהקריירה המפוארת שלו נמשכת עשרות שנים וממשיכה לרתק קהלים ברחבי העולם, אמור לספק ביצוע מדהים של להיטיו האהובים במהלך הערב המצופה. סטינג, הידוע בקולו הייחודי, המילים הפואטיות והנוכחות הבימתית המחשמלת שלו, יציג את שיריו הגדולים ביותר כולל "Every Breath You Take", "Englishman in New York", "Desert Rose"  ועוד רבים אחרים. השילוב הייחודי שלו של רוק, פופ, ג'אז ורגאיי בוודאי ישאירו רושם. רק מי שמשתתף בארוחת הערב החגיגית יכול להשתתף בהופעה החיה המרהיבה של סטינג ולאחריה מופע הזיקוקים מהגדולים והמדהימים בדובאי, שיעבור בין אטלנטיס דה-פאלם ויגיע עד לאתר הנופש היוקרתי, אטלנטיס דה-רויאל.

טימותי קלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אמר: "עם נוכחות אייקונית ברחבי העולם, אנו נרגשים מאוד לקבל את פני סטינג בתור הכוכב הראשי שלנו השנה. ארוחות הערב החגיגיות שלנו לסילבסטר זכו למוניטין ראוי לציון באזור, ועם הצטרפותו של סטינג לשורותיהם של רובי וויליאמס וקיילי מינוג בשנים הקודמות, אנו צופים אבן דרך יוצאת דופן נוספת בשנת 2023. אנו מצפים להעניק לאורחים שלנו את אחד הערבים הבלתי נשכחים ביותר של חייהם כשאנחנו מצלצלים בשנה החדשה".

חגיגות השנה האזרחית החדשה באטלנטיס דה פאלם. צילום יח"צ.

ארוחת הערב החגיגית של ערב השנה החדשה באטלנטיס דה-פאלם תהיה בסגנון נשף מסכות אלגנטי, והיא ללא ספק החגיגה הזוהרת ביותר של דובאי בעיר. המסיבה תתקיים על סיפון שנבנה בהזמנה אישית מתחת לשמיים מוארים, המשקיף על אי הפאלם ועל קו הרקיע הנוצץ. האירוע האגדי יתחיל בשעה 19:30 עם מבחר של מתאבנים ומשקאות קבלת פנים. כשהאורחים עוברים לחלל החיצוני היפה, הם יקבלו את פניהם על ידי להקה חיה בת 30 נגנים יחד עם שמפניה זורמת בחופשיות ומשקאות פרימיום אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה, שישמרו על רוח חגיגית לאורך כל האירוע.

לאורך הערב יוכלו האורחים להתענג על מזנון טעים עם משהו לכל אחד, החל מלובסטר ועד קוויאר, ועמדות בישול ב"לייב", לצד מבחר מפואר של קינוחים, עוגות ופטיפורים בעבודת יד.

גם הילדים מוזמנים אל מסיבה משלהם באוהל "אסתיר", שתכלול מגלשה ענקית, טירה קופצנית, קולנוע חיצוני, דוכני משחקים, אומנויות ואומנות ועוד פינוקים.

עלויות חבילת ארוחת ערב חגיגית

6,500 דירהם לגילאי 14 ומעלה

4,500   דירהם לגילאי 4 עד 13

חינם לילדים מתחת לגיל 3

חבילת  Rouge Circle

האורחים יכולים לשדרג ל-'Rouge Circle'  המציע מקומות ישיבה פרטיים.

7,500 דירהם לגילאי 14 ומעלה

4,500 דירהם לגילאי 4 עד 13

חינם לילדים מתחת לגיל 3

חבילת מעגל הזהב

האורחים יכולים לשדרג ל'מעגל הזהב' המציע מקומות ישיבה פרטיים בחזית הבמה, שמפניה פרימיום ללא הגבלה, קופסת קוויאר עם מנות מותאמות אישית, ויינות ומשקאות חריפים משודרגים.

9,500 דירהם מגיל 14 ומעלה

6,500 דירהם לגילאי 13 ומטה

להזמנה, היכנסו כתובת atlantis.com/nye או התקשר למספר 971 4 426 2626.

Exit mobile version