Site icon IAS

אחרי החגים צפויה צניחה של 30-40% במחירי החופשות

הסתיימה תקופת שיא החופשות וסיטונאי התיירות וחברות התעופה נערכות למבצעים. מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, אמרה בתגובה: "בימים אלו אנחנו עדיין רואים הזמנות של הרגע האחרון לימים הקרובים ולסוכות ב', בעיקר לחופשות 'בטן-גב' באיי יוון וחבילות אירופה הקלאסית. בארץ, במרבית בתי המלון נותרו מקומות בודדים בלבד".

 

זכאי מוסיפה:" על פי רוב, לאחר תקופת השיא של החגים והחופש הגדול ישנה ירידה בהזמנות מאחר ורבים כבר ניצלו את החגים לחופשה השנתית. הירידה בביקושים מביאה להוזלה משמעותית במחירי הנופשים של 30-40%, בעיקר לחבילות נופש באמצע השבוע. במסגרת ההיערכות לירידה בביקושים מצמצמים סיטונאי התיירות את המטוסים היוצאים, עובדים עם מטוסים קטנים יותר, מתחלקים ביניהם במטוסים ליעדים השונים וגם מוציאים פחות טיסות צ'רטר ויותר טיסות סדירות".

 

"חברות התיירות כבר נערכות ל'אחרי החגים' ותקופת החורף. השנה, סוכות יצא באוקטובר, ועל כן אחרי החג נראה הפסקת פעילויות וטיסות ליעדי 'בטן-גב', כאשר בתקופת החורף מפעילות חברות התיירות יצירתיות רבה יותר בבניית יעדים עם תוכן וערך מוסף לאירועים ייחודיים", הוסיפה גלית.

 

לדוגמא: מחיר מלון (3 או 4 *, לינה וא. בוקר) לאדם לברצלונה בסוכות 1168$ . מחיר אחרי החגים 570$ , הפרש של 51%.  לונדון- בחגים 1319$ לעומת 566$ אחרי החגים, הפרש של 57%.

Exit mobile version