Site icon IAS

אופיר טורס: בית למוצרי יוקרה

אופיר טורס, נציגת Virgin Limited Edition בישראל מציגה את מוצרי היוקרה של החברה בישראל. "מדובר ב- 7 מוצרי יוקרה, שכיות חמדה ברחבי העולם, המיועדות ללקוחות בחתך סוציו אקונומי גבוה שכבר חוו עולם ומחפשים את חופשת ה WOW החדשה, ציין גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי של אופיר טורס.

מאחד האיים הפרטיים, האקסקלוסיביים ביותר בעולם, מסעות ספארי מרתקים, ארמון מרוקאי קסום, בקתת עץ מפוארת הממוקמת בהרי האלפים השוויצרים ועוד.

כל מוצר יוקרתי אותו אנו מציעים כחופשה יוצאת דופן, איכותית, ייחודית ומיוחדת הוא בעל מיקום ייחודי ונבחר בקפידה ובאופן אישי ע"י סר ריצ'רד ברנסון לפי השקפתו כיצד לבלות " בבית הרחק מהבית ".

The Lodge  – בקתת עץ מפוארת ויוקרתית היושבת גבוה בהרי האלפים השוויצרים, מושלמת לביקור הן בחורף והן בקיץ.

Ulusaba  – אירוח יוקרתי. ממוקמת בשמורת סבי סנד בדרום אפריקה וידועה בחוויות הספארי יוצאות הדופן בליווי סיירי השמורה.

Necker Island  – האי הפרטי, היוקרתי והאקסקלוסיבי של סר ריצ'רד ברנסון באיי הבתולה הבריטיים. באי זה נפש נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה עם חברו סר ריצ'רד ברנסון עת סיים את כהונתו בבית הלבן.

Son Bunyola – אחוזה הממוקמת בחוף הצפון – מערבי של האי הספרדי מיורקה. האורחים מוזמנים לשהות באחת משתי הוילות הנמצאות באחוזה הגדולה והמפוארת.

Mont Rochelle – מלון מדהים בן 26 חדרים וכרם בעיירה Franschhoek ליד קייפ טאון, דרום אפריקה. מקום מדהים לנפוש, להירגע וליהנות מטעימת יינות.

Kasbah Tamadot – ארמון מרוקאי השוכן בניחותא למרגלות הרי האטלס. חופשה קסומה במלון בן 28 חדרים יוקרתיים ומפוארים.

Mahali Mzuri – ספארי אוהלים יוקרתי בקניה עם זוויות צפיה יוצאות דופן לטבע ולחיות הבר.

 

 

Exit mobile version