Site icon IAS

אוהדי ג'יימס בונד יכולים להתאכסן בווילה של איאן פלמינג – גולדן איי

דמותו של ג'יימס בונד בגילומו של דניאל קרייג, במוזיאון השעווה באמסטרדם. צילום Depositphotos

מעריצי ג'יימס בונד יכולים לצאת לחופשה בהשראת המרגל האולטימטיבי. בעצם בווילה בה יצר הסופר איאן פלמינג את סדרת ספרי הריגול האהובה.

הווילה של פלמינג GoldenEye בגולדן איי בג'מייקה היא המקום בו כתב הסופר המוערך כל אחד מהרומנים של גיבורו ג'יימס בונד. כיום אפשר להזמין את הווילה לחופשה שבונד בעצמו לא היה מסרב לה.

מדובר בווילה על חוף ים פרטי, עם שף אישי, משרת ועוזרת בית – פינוקים שלא בטוח שבונד היה חולם עליהם.

הווילה מורכבת מבית ראשי ושני קוטג'ים לאורחים, ויש בה כל מה שדרוש בשביל שהייה אידיאלית. לדוגמה, בחוף הפרטי יש מפרצונים סודיים, או שתוכלו לשוטט בגנים הטרופיים ולטבול בבריכה הפרטית. אין ספק שפלמינג מצא בה השראה למיקומים והתיאורים הזוהרים ברומנים שלו.

אורחים יכולים כמובן ללכת בעקבות המחבר ולהתבשם מההיסטוריה של בונד – כולל ישיבה לאותו שולחן שלידו כתב פלמינג את הרומנים המפורסמים בעולם.

מתחם GoldenEye הראשי מתהדר בספא, Bizot Bar עם קוקטיילים טעימים, ומסעדת Gazebo המציעה כמה נופים יפהפיים. לחובבי פעילות, ישנם מתקנים לספורט ימי, טניס, אופני הרים ואפילו דיג.

למרבה הצער, המחיר לשהייה במתחם מתחיל מ-6,602 ליש"ט ללילה באתר HomeAway. מכיון שהמקום יכול להכיל 10 אורחים – המחיר לאדם בתפוסה מלאה מגיע ל-664 ליש"ט ללילה.

בנוסף, מינימום שהיה במתחם היא שלושה לילות והמחירים כפופים ל-10% דמי שירות, 10% מס ממשלתי ותוספת של 2 דולר לחדר ללילה מס לינה ממשלתי.

Exit mobile version