Site icon IAS

אברהם הוסטל ת"א בין עשרת ההוסטלים הגדולים הטובים בעולם

ההוסטל "אברהם הוסטל תל אביב", דורג במקום הרביעי לשנת 2017 מתוך אלפי הוסטלים בעולם בקטגוריית הוסטלים גדולים מאוד על ידי האתר Hostelworld.com. בכך צועד ההוסטל התל אביבי בעקבות אחיו הירושלמי, שזכה להיכנס פעמיים לרשימה יוקרתית זו.  

הזכייה ממשיכה למצב את אברהם הוסטלס כמותג ישראלי העושה כבוד גדול בזירה הבינלאומית מול גדולים וותיקים ממנו. במקום הראשון בקטגוריה זו עומד ההוסטל Lub D שבפוקט, תאילנד, במקום השני M  מונטריאול שבמונטריאול, קנדה ובמקום השלישי – Freehand Chicago שבשיקגו, ארה"ב. הוא מקדים הוסטלים בסידני אוסטרליה, בוסטון בארה"ב, ברלין בגרמניה, וינה באוסטריה ובלונדון, אנגליה.

ממרכזיית בזק להוסטל מנצח

בניין גדל מידות, אשר שיכן מרכזיות ענק של חברת בזק, משרדים וסניף של דואר ישראל, הוא שנבחר כדי להקים את הסניף התל אביבי של אברהם הוסטל. תוכניות להרוס את המבנה ולהקים במקומו מלון בוטיק נוסף או קומפלקס מגורים לעשירון העליון – נדחו לטובת קיום המבנה והפחת חיים חדשים בתוכו. וכך במרץ 2016 נפתח ההוסטל ובסוף שנת 2017 נרשמו בו 88% תפוסה.

בהוסטל, הצמוד לשכונת גן החשמל התוססת ולשדרות רוטשילד השוקקים בתל אביב, ניתן למצוא לאונג' ענק (כ-600 מ"ר) הכולל בר, בימה להופעות, מטבח אורחים לבישול עצמי, חדר אוכל, ערסלים ופינות ישיבה. בקומת הכניסה ממוקם הלובי הפונה לגינת כניסה ומאוייש 24/7 בעמדות הקבלה והטיולים. מרפסת שיזוף ענקית המשקיפה על מרכז העסקים של תל אביב, על שכונות דרום העיר ועל הים, ממוקמת בקומת החדרים הפרטיים. מגוון החדרים כולל חדרים משותפים בגדלים שונים, חדרים פרטיים, חדרי משפחה, חדרים משודרגים לאנשי עסקים וכן סוויטות של חדר וחצי (כולל מטבחון) או שני חדרים וחצי.

פנים ההוסטל מעוצב בצבעוניות תל אביבית אורבאנית עכשווית, תוך הקפדה על יצירת מקומות מפגש, אינטראקציה וקשרים חברתיים בין אורחי ההוסטל. מרגע פתיחתו הפך הלאונג' של ההוסטל, המשלב ציורי גרפיטי ענקיים עם פריטי אמנות וריהוט פונקציונאלי ואקלקטי – למוקד לפעילות תרבותית תוססת ורבת פנים. 

ההוסטל מארח אירועי תרבות רבי משתתפים הפתוחים לקהל הרחב, והפך לאחד ממתחמי ההופעות המבוקשים בזמן קצר והוא בית לפעילויות של תרבות ומעורבות חברתית בכל הגוונים

ההוסטל כולל 360 מיטות והיצע השטחים הציבוריים שלו מגיע לכ-1,000 מ"ר. פעילויות קבועות נוספות לאורחי המקום: יוגה, פילאטיס, שיעורי עברית, יצאה יומית לחוף הים, קבלת שבת, סיורי ברים, ג'אם סשן.

טווח המחירים על פי סוגי חדרים על בסיס לינה וארוחת בוקר:

דורם (משותפים ) 80-150 שקל לאדם, פרטי 300-550 שקל, משפחתי / סוויטות  550-800 שקל.

עשור לתיירות העצמאית

רשת "אברהם טורס והוסטלס" הפכה את עולם התיירות הישראלי על פיו. תוך פחות מעשור, הפך העיסוק בתיירות העצמאית מתפיסה שולית לקו התיירותי המוביל במפת התיירות הישראלית. חזונם של יזמי אברהם – "לתרגם את האירוח של אברהם אבינו לשפת המאה ה-21", הוגשם בשלושה הוסטלים השמים דגש על אווירה שיתופית וזוכים על כך בביקורות אוהדות ובפרסים בינלאומיים.

לצידם של ההוסטלים פועלת חברת סיורים וטיולים המאפשרת ליותר מ-3,000 תיירים לטייל באיזור ולחוות אותו באופן ייחודי ובלתי אמצעי. הרשת מקדמת ומטמיעה תפיסה כוללת של תיירות חברתית וחושפת פנים מגוונות של ישראל ושל האיזור כולו, בפני מאות אלפי תיירים בשנה:

תיירות עצמאית  – הפיכת ישראל למוקד משיכה לתיירים העצמאיים (מתרמילאים ועד משפחות ואנשי עסקים המגיעים שלא במסגרת טיול מאורגן). נושא זה מקודם על ידי מגוון היצע החדרים – חדרים משותפים, פרטיים וחדרי משפחה.

תיירות חברתית וקהילתית – תיירות המקדמת עסקים בדגש על עסקים קטנים ובינוניים, תוך חיבור בין התיירים למקומיים – אנשים פרטיים, חברות ועסקים הפועלים למען חברה מתוקנת. עידוד התיירים להשתמש בעסקים הסמוכים להוסטלים, שיתוף עמותות בפעילות בהוסטל ויצירת אירועים החושפים את האורחים לחברה הישראלית.

תיירות תרבות  –  הקו המנחה של הרשת, באירועים המתקיימים בהוסטלים והטיולים המוצעים לאורחיה, הוא רב-גוניות, חדשנות וקידום אמנים, יוצרים ויצירה עכשווית. אתרי ההוסטלים השונים מהווים, במקביל להיותם אכסניה לתיירים,  בית ליוצרים ואמנים המופיעים במקום על בסיס יומיומי. הופעות, אומנות פלסטית, ירידי עיצוב, קולינריה ומוסיקה – כל אלו מוצאים את מקומם ברשת אברהם הוסטלס וטורס.

https://abrahamhostels.com

abrahamhostelbar.co.il

Exit mobile version