Site icon IAS

"אבני הקיץ של דובאי": מדריך אינטראקטיבי לקמפיין הקיץ של דובאי

הנכס היוקרתי Jumeirah Marsa Al Arab בדובאי . צילום עוזי בכר

כחלק מהשלב האחרון של קמפיין הקיץ של העיר דובאי #DubaiDestinations, פורסם מדריך אינטראקטיבי יצירתי חדש בשם ‘Dubai’s Summer Gems’ (אבני הקיץ של דובאי) על ידי Brand Dubai, הזרוע היצירתית של משרד המדיה של ממשלת דובאי.

שיימה אל סואידי (Shaima Al Suwaidi), מנהלת Brand Dubai, אמרה: "המדריך חושף את המיטב של מה שיש לעיר שלנו להציע במהלך חודשי הקיץ. הוא משמש כמשאב פנטסטי המזמין אנשים לצאת למסע גילוי מדהים בעיר התוססת הזו. המדריך מדגיש מגוון אטרקציות ופעילויות הנותנות מענה לכל טעם ועניין. מחופים שלווים מושלמים למנוחה ועד לפעילויות מים מרגשות שמציתות תחושה של הרפתקאות, המדריך הזה לוכד את תמצית קסם הקיץ של דובאי."

המדריך כולל גם מבחר של פעילויות מים מרגשות אחרות הנותנות מענה לתחומי עניין מגוונים. חלק מהפעילויות הללו כוללות את החוויה המרגשת של מצנחי רחיפה, החקירה המהפנטת של צלילה, התענוגות הנופיים של הפלגה בסירה, ופרץ האדרנלין של הגלישה.

השלב האחרון של מסע הפרסום #DubaiDestinations מזמין קהלים בינלאומיים לצאת למסע שובה לב של חקירה ולהתעמק בהיצע השופע של דובאי. על רקע קיץ יוצא דופן, הקמפיין מציג את דובאי כאחת הערים הטובות בעולם למגורים ולביקורים. הוא יחשוף עד סוף אוגוסט את חוויות הקיץ המובילות של העיר, ומדגיש את האטרקציות הייחודיות שלה שהופכות את דובאי ליעד מיוחד במינו לעונת הקיץ.

למדריך הזמין באנגלית וערבית: לחצו כאן

לתכנים וסרטונים הקשורים לקמפיין: לחצו כאן

דובאי: חופי ג'ומיירה בפאלם. צילום freepik
Exit mobile version