Site icon IAS

אבו דאבי משקיעה 100 מיליון יורו בקבוצת התיירות הגרמנית FTI

הלובר באבו דאבי, אחת מהאטרקציות התיירותיות באמירויות. מחזרת אחרי התיירים האירופיים. צילום Depositphotos

חברת האחזקות לפיתוח אבו דאבי  – ADDH – The Abu Dhabi Developmental Holding  Company  – הודיעה על השקעה של 100 מיליון יורו בקבוצת הנסיעות והתיירות FTI הגרמנית שבסיסה במינכן. ככל הנראה לא מדובר בהשקעת הון ישירה בחברה הגרמנית שהבעלים העיקרי שלה הוא המייסד והמנכ"ל הגרמני דיטמר גונץ (Dietmar Gunz), ואילו המלונאי המצרי סמי סוויריס (Samih Sawiris) מחזיק בנתח של 30%.

קבוצת FTI היא כיום מארגנת התיירות השלישית בגודלה הן בגרמניה והן באירופה, אחרי TUI ו-DER Touristik, בעקבות קריסתה לא מכבר של תומאס קוק. בשנת העסקים 2018/19 היו לקבוצה 8 מיליון לקוחות ומחזור של כ-4.1 מיליארד יורו. החברה-הבת Meeting  Point מפעילה חמישה מותגי מלונות וחברות ניהול ביעד ב-21 מדינות.

FTI תשתמש במימון החדש לפתיחת משרדים באבו דאבי ותגדיל את ההזמנות לאמירות בשווקים העיקריים שלה בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צרפת ובריטניה. Meeting Point Emirates, חברת הייצוג המקומית שלה, צופה לטפל השנה בכ-400,000 מבקרים בינלאומיים באיחוד האמירויות ומטרתה להגדיל את המספר הזה לחצי מיליון ב-2020.

ההשקעה גם תעזור להרחיב את ההיקף העסקי העולמי של FTI ולשפר את אסטרטגיית האינטגרציה הרוחבית שלה על פני מגזרי תיירות מרכזיים הכוללים טור אופרייטורים, ניהול יעדים, תוכן משלה והפצה. כך על פי הצהרה משותפת של שתי החברות.

נמל התעופה הבינלאומי באבו דאבי. מחכים לאקספו 2020. צילום Depositphotos

מוחמד אל סווידי, (Mohamed Al Suwaidi), מנכ"ל ADDH, אמר: "השותפות האסטרטגית שלנו עם קבוצת FTI משקפת את המחויבות הרחבה שלנו, בתיאום עם ממשלת אבו דאבי, לתמוך בשאיפות של האמירות בתחום התיירות. קבוצת FTI מוכרת כבר כשחקנית מפתח בתעשיית התיירות של אירופה. עם גישה לבסיס נוסעים של יותר מ-7 מיליון איש, אני סמוך ובטוח שההסכם שלנו יגביר משמעותית את מספר התיירים המגיעים משוקי מקור אירופיים מרכזיים לאבו דאבי", הדגיש.

מנכ"ל קבוצת FTI גונץ אמר כי "כמפעיל טיולים עם טביעת רגל עולמית ונוכחות פעילה באיחוד האמירויות כמעט עשור, אנו גאים לחתום על הסכם עם ADDH, אחת מחברות האחזקות הגדולות של האמירויות, ולהציג טוב עוד יותר את מיטב הצעות התיירות המורחבות של אבו דאבי ללקוחותינו".  לדבריו, הפורטפוליו הרחב של FTI במלונות ונוכחות בתחומי התערוכות, התעופה, התרבות והמדיה – יאפשרו לה "לעצב סוג חדש של חבילות נופש בלעדיות לחוויית הלקוח האולטימטיבית", הוסיף.

רולה ג'וני (Roula Jouny), מנכ"לית Meeting International Group, יחידת שירותי היעד של FTI, הסבירה: "אבו דאבי הוא שוק תיירותי הולך וגדל והיה חלק מאסטרטגיית ההתרחבות והגיבוש לטווח הארוך של החברה שלנו באזור. בחודשים הקרובים נפתח את משרדינו הראשונים עם שירות מלא באבו דאבי – אינדיקציה ברורה למחויבותנו לבירת איחוד האמירויות".

היא הוסיפה: "אנו נתמקד בהצעת היעד למבקרים משוקי המקור הנוכחיים שלנו ונהיה חלוצים בהשקת יעד חווייתי באבו דאבי, המתהדרת במלונות ברמה עולמית, באתרים היסטוריים ובאטרקציות יוקרתיות רחבות היקף".

יצויין כי העיר ממוקמת במקום ה-67 ברשימת הערים היקרות בעולם, והשנייה באזור אחרי דובאי, שתארח בקיץ את אקספו2020.

Exit mobile version