Site icon IAS

MSC Seaside: אונייה חדשה לחברת השייט האיטלקית

חברת הקרוזים msc , השיקה היום (ד')  את האוניה MSC Seaside . אוניית הדגל הראשונה באב הטיפוס החדש של החברה "דור חוף הים" שנועד לקרב את אורחי האנייה קרוב יותר לים מאי פעם. הדבר מתאפשר באמצעות העיצוב המיוחד של האוניה, הכולל שני מסלולי טיילת באורך 40 מ' העשויים זכוכית ומספקים לאורחים תחושה כי הם הולכים על המים, גשר זכוכית (לא לבעלי לב חלש) העובר מעל גלי הים, מעליות פנורמיות שקופות, טיילת המקיפה את האוניה ועוד.

MSC Seaside, היא האונייה השנייה שהושקה השנה, והיא גם השנייה מבין 11 מגה אוניות של הדור הבא שיצטרפו לצי הקרוזים בעשור הקרוב- עד  2026, כשה-6 הראשונות יושקו כבר עד 2020. 

ייחודה של ה- MSC Seaside

עיצוב חדשני שלא נראה באף אחת מהאוניות האחרות של MSC. טיילות זכוכית באורך 40 מ' כל אחת המציעות נוף מרהיב לים, טיילת חוף הרחבה ביותר שנבנתה המקיפה את כל האונייה, מעליות פנורמיות מזכוכית.

MSC for Me- החברה עבדה עם מומחי הטכנולוגיה המובילים בעולם ובהם דלויט, סמסונג והיולט פקרד אנטרפרייז כדי לפתר חווית שיט דיגיטלית, צמיד ילדים המסייע להורים לפקח על הילדים, מנהרת וידאו המקיפה את האורחים בצלילים ותמונות של אירועי השיוט, חדר הלבשה וירטואלי בחנויות בהם ניתן לנסות את הבגדים לפני שהם קונים, ומצלמות זיהוי פנים חכמות לטיפול אישי באורחים.

מגוון אפשרויות לינה – קבינות מודולריות לקבוצות של עד 10 אורחים, סוויטות אחוריות ופינתיות בנופי ים מרהיבים, קבינות עם מרפסות וסוויטות יוקרה עם בריכה ופרטית וג'קוזי.

בידור עשיר – אולם כדורת, אולם קולנוע 5D , פארק מים אינטרקטיבי עם 5 אטרקציות: מגלשות מים מצטלבות 160 מ', שני איזורי מזרקות מים לילדים.

אפשרויות הסעדה מגוונות – מגוון אפשרויות הסעדה של מטבחים בינלאומיים בתוך המבנה ועל הסיפון. אחד ממטבחי השוק האסיאתיים המובילים של השף הפאן אסיאתי הידוע רוי יאמאגוצ'י, מטבח צרפתי, מסעדת מאכלי ים יוקרתית ופיצריות משפחתיות.

מתקנים לילדים – 6 איזורי בידור לילדים ותינוקות בכל הגילאים, בית קולנוע DOREMI למשפחות ומשחקים אינטראקטיביים.

הספינה תושק ב- 29.11  ותצטרף למגוון אפשרויות השיט של איזור הקריביים.

טלי נוי, מנהלת מחלקת שייט MSC  ישראל" : חברת MSC, החברה הפרטית לקרוזים פועלת על מנת לשדרג כל העת את חווית הבילוי באונייה והליין החדש של ספינות הקרוז עם הנוף לים הוא חלק בתהליך זה. התוצאות אכן ניכרות בשטח  – בשנים האחרונות ניכרת קפיצת מדרגה בביקושי הקהל הישראלי לקרויזי יוקרה, ואנו פועלים כל העת על מנת לשדרג את החוויה עבור הקהל הישראלי ".

 

Exit mobile version