Site icon IAS

תאגיד רויאל קריביאן: חידושים פורצי דרך

תאגיד השייט Royal Caribbean® עטור פרסים בינלאומיים עם מורשת בת 46 שנים של חדשנות, יציג השנה חידושים פורצי דרך בתחום הפלגות הנופש, שטרם נראו בים.  וזאת, במסגרת IMTM – תערוכת התיירות הבינלאומית המתקיימת זו השנה ה-23, בביתן 2 במרכז הירידים תל אביב, בין התאריכים 7-8 לפברואר 2017.

תאגיד השייט  Royal Caribbean® דואג להציג חידושים ושירותים ייחודיים, בלעדיים ופורצי דרך, תוך חשיבה על טובת הנופשים והפיכת השייט לחוויה בלתי נשכחת.

בן החידושים הבלעדיים שיציגו מהפיכות בעולם השייט:

לראשונה בעולם: קורס צלילה מקצועי על אניות השייט של Royal Caribbean®  בשיתוף עם ( PADI Professional Association of Diving Instructors®)

חברת Royal Caribbean® מאפשרת לאורחיה הזדמנות חד פעמית להכשרה מקצועית כצוללנים מוסמכי PADI  תוך כדי חופשה, מה שהופך את השייט לטיול הצלילה האולטימטיבי. מפליגים יוכלו לקבל תעודת צולל מוסמך תוך כדי חופשתם על אניית פאר. 

גג נפתח המאפשר שייט בכל עונות השנה על סיפון אניות ה-QUANTUM: גג נפתח ונסגר בלחיצת כפתור המהווה פתרון מושלם לשייט בכל ימות השנה ללא קשר לתנאי מזג האוויר בחוץ.  בין אם יעד ההפלגה הוא הקאריביים או אסיה, טכנולוגיית הגג החכם על סיפון האנייה מאפשרת לנופשים ליהנות מהסיפון העליון, ללא קשר ליעד ההפלגה או לתנאי מזג האוויר. בריכות שחיה, ברים, סולריום וטיול על הסיפון העליון כולם פתוחים לשימוש עבור המפליגים.

"The north Star"  – קפסולת זכוכית המצויה על סיפוני אניות הפאר מסדרת Quantum , מתרוממת לגובה של כ-90 מטר ומאפשרת תצפית   של °360 .

חברת Royal Caribbean®  זכתה בשיא גינס בזכות החוויה הבלעדית והייחודית המצויה על אניות הפאר בזכות:( "The north Star"   "הכוכב הצפוני")  קפסולת זכוכית בעלת חלונות שקופים פנורמיים, הממוקמת על הדק הגבוה ביותר בסיפון האנייה וממנה ניתן ליהנות מתצפית מסתובבת ב-° 360 ומאפשרת לאורחי הסיפון לזכות בחוויה עוצרת נשימה.

השיא אותו קטפה החברה הינו על הייחודיות של הקפסולה אשר עולה באיטיות כלפי מעלה תוך כדי סיבוב, חוצה את האנייה מקצה לקצה והכל בגובה של 90 מטר באוויר והתחושה מדמה לאורחים חווית סיפון דמיוני מרחף באוויר. 

VOOM : אינטרנט מהיר ביותר בים

VOOM הינו שרות אינטרנט מהיר, ייחודי ובלעדי על אניות ה-Royal Caribbean בלבד! השרות מאפשר הזרמת Wi-Fi ב- 24 האניות החדשניות המפליגות ליעדים הכי פופולאריים ברחבי העולם ומאפשר לנופשים להיות מחוברים ומעודכנים בכל עת, להוריד מוסיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה במהירות שיא.

בנוסף ולאור החידושים  תוצג בתערוכה חברת השייט "Celebrity Cruises®", השייכת לתאגיד השייט היוקרתי "רויאל קריביאן", אשר קטפה מעל 40 פרסי יוקרה משמעותיים בענף השייט ביניהם: 'חברת שייט הפרימיום הטוב ביותר', חברת השייט הטובה ביותר בים התיכון' , 'אניית הפרימיום הטובה ביותר' וזאת במסגרת  פרסי בחירות הקוראים של  מגזין התיירות והנסיעות הפופולארי מארה"ב  "Travel Weekly".

"שוק הפלגות הנופש ממשיך לצמוח בעקביות בארץ כמו גם בעולם". אם בשנת 2009 חברות השייט אירחו כ-18 מיליון נוסעים הרי שבשנת 2017 צפויים ליהנות ממסלולי שייט כ-25.3 מיליון נוסעים.

המספר ממחיש את פריחתו של הענף הצומח בעקביות מידי שנה, כשבעשור האחרון הביקוש לשייט גדל ב- 62% .

"גם בארץ אנחנו נמצאים בגידול מתמיד של מספר הנוסעים ובפופולאריות ובהכרת יתרונות חופשת שייט לעומת חופשות אחרות. הגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד באופן משמעותי בעקבות חופשות משפחתיות שהופכות לשכיחות במיוחד." עם החידושים פורצי הדרך על האניות אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש."

 

 

 

Exit mobile version