ויינשטיין ציין כי התאגיד ביצע אופטימיזציה של נוכחותה בתעשיית השייט על ידי איחוד P&O Australia למותג Carnival Cruise Line, והצביע על ההתמקדות של החברה במוצרי האוניות הגדולות שלה. “מהלך זה יגביר עוד יותר את הקיבולת של המותג החזק ביותר שלנו, ויביא את סך הצי לתשע ספינות חדשות שיצטרפו לקרניבל קרוז ליין מאז 2019, כולל המעבר המוצלח של שלוש האוניות מקוסטה קרוזס. פעולות אלו, בשילוב שתי הספינות מסוג XL המתוכננות למסירה ב-2027 ו-2028, יגדילו את הקיבולת של Carnival Cruise Line בכ-50% לעומת 2019”.