Site icon IAS

שייט נהרות ב-Avalon Waterways: "לראות את העולם באופן שונה"

שייט נהרות עם Avalon Waterways. הכל קרוב ובטווח נגיעה. צילום יח"צ

חברת Avalon Waterways, המתמחה בטיולי שייט נהרות, מציעה לנופשים הישראלים חופשות ייחודיות באזורים שונים בעולם. מדובר בחופשות רומנטיות קצרות, טיולים ממושכים או מה שביניהם; כשניתן לבחור בין אירופה, אסיה או דרום אמריקה.

"אם רוצים לראות את העולם, מומלץ לעשות זאת באמצעות טיולי שייט בנהרות האגדתיים באזורי העולם השונים. משם רואים את החיים באופן שונה. בזמן שאחרים תרים אחרי החופש הפופולרי, הנופש בשייט נהרות יכול לבחור את הדרך האישית שלו. הכל כל כך קרוב ובהישג יד", אומר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת התיירות "אופיר טורס", נציגת חברת Avalon Waterways בישראל.

חברת Avalon Waterways מציעה סוגים שונים של ספינות נהר, ביניהן ספינות המארחות את המטיילים בסוויטות פנורמיות עם חלונות רחבי ממדים, כשהמיטות פונות לכיוון הנופים המרהיבים ועוד.

משתתפי טיולי שייט הנהרות צפויים, מעבר למתחמי הספינה המפנקת, ליהנות גם מגילויי עולם שלם. ניתן לבחור את סיורי החוף (הכלולים במחיר) בהתאם לרמת הקושי ומשך הסיור.

בין היתר, מציעה "אופיר טורס" בקיץ הקרוב חופשות של שייט נהרות, במסלולים כגון  פריז – נורמנדי (7 לילות), אמסטרדם – בזל על הריין (7 לילות) וטיולי שייט שונים על הדנובה.

בחודשים מאי-נובמבר, מחירי הטיולים הם החל מ-2,150 דולר לאדם על בסיס אירוח מלא.

Exit mobile version