Site icon IAS

שייט חלומי באיי סיישל ביאכטה יוקרתית

חברת השייט היוקרתית קריסטל קרוזס- Crystal Cruises מציעה חווית חופש אקסקלוסיבית של שייט באיי סיישל ב-9-19 בינואר 2016 על הסופר יאכטה החדשה Crystal Esprit, אשר תושק בדצמבר 2015. במסגרת החופשה ייהנו הנוסעים מ-10 לילות, מתוכן 7 לילות על היאכטה, באיי סיישל הכולל את סנט אן, לה פסה, ארידה ועוד.

יאכטת אספרי, תארח את הנופשים ב-31 סוויטות מפוארות בלבד ותציע ליהנות מאוכל ברמת כוכב מישלן, מיינות ומשמפניות באיכות הטובה ביותר, ממגורים על הים ברמת הפאר הגבוהה ביותר בעולם, משירות איכותי במסגרתו גם בטלר לכל סוויטה – כאשר כל אלו כלולים במחיר ההפלגה, כולל "הטיפים".

"איי סיישל הינם ללא עוררין אחד מיעדי הפלגות היאכטה היפים ביותר בעולם, שעדיין מבודדים ומציעים חופים בתוליים, עשירים בצמחייה, בנופים הררים ובמים תכולים; אשר הם אף מושלמים לפעילויות ספורט ימי, כגון: שחיה, סקי מים, אופנוע ים ועוד. חוויית איי סיישל על יאכטת אספרי היא הדרך האידיאלית ליהנות מכל מה שיש לאי להציע – שנרקול בין דגים צבעוניים היישר מסיפון היאכטה, טיפוס הרים עם מדריכים בשמורות הטבע הטרופיות או שייט בקייקים במים הצלולים במפרצים נטולי האדם.", מסר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים 'אופיר טורס', הנציגה הבלעדית בישראל של Crystal Cruises.

חופשת השיט כוללת: טיסות מת"א לאיי סיישל וחזרה בחברת אתיופיאן איירליינס, 2 לילות לינה בסיישל במלון Le M?ridien Fisherman's Cove על בסיס לינה וארוחת בוקר, 7 לילות ביאכטה על בסיס פנסיון מלא והעברות – במחיר של החל מ-8690$ לאדם (בחדר זוגי).

לפרטים נוספים והזמנות, Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס' : 03-5269765

 

https://www.youtube.com/watch?v=n-t2vKEDg_A

Exit mobile version