Site icon IAS

שיט מנמל חיפה בחברת קרוזים יוקרתית

חברת הקרוזים היוקרתית ריג'נט סבן סיז קרוזס (Regent Seven Seas Cruises), תאפשר בחודש יולי הקרוב לחובבי חופשות השייט הישראלים להצטרף או לסיים הפלגתם בנמל חיפה. מדובר בהזדמנות לנוסעים הישראלים לעלות או לרדת מהפלגה בארץ ולחסוך טיסה בכיוון אחד.

"חברת ריג'נט סבן סיז קרוזס, מוכיחה בפעם נוספת את אהדתה לישראל ולנופשים הישראלים. החברה תאפשר הפלגה מ ול- נמל חיפה, וזאת בשעה שחלק מחברות הקרוזים הבינלאומיות נמנעות בשנים האחרונות מלפקוד את נמלי ישראל נוכח המצב הגיאופוליטי השורר באזור.", מסר בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת התיירות 'אופיר טורס', המייצגת בלעדית בישראל את חברת השייט.

החברה, המציינת השנה 25 שנים לפעילותה, תאפשר לנוסעים לעלות או לרדת בחודש יולי בנמל חיפה, ב-2 הפלגות באוניית Seven Seas Navigator, אשר עוברת החודש חידוש ושדרוג מלא.

האונייה המפוארת מארחת 490 נוסעים בלבד, כאשר כל התאים בה הינם סוויטות עם נוף לים ובנוסף,מציעה 3 מסעדות גורמה בהן יכולים המפליגים לסעוד ללא תוספת תשלום.

ב-13 ביולי תצא הפלגה של 12 ימים מברצלונה לחיפה, במסגרתה יעגנו הנוסעים בפלמה דה מיורקה (ספרד), רומא, סורנטו, סיציליה, מלטה, כרתים, רודוס ולימסול.

ב-25 ביולי תצא הפלגה של 12 ימים מחיפה לוונציה, במסגרתה יעגנו הנוסעים בלימסול, יעדים שונים ביוון, אלבניה וקרואטיה.

"ב-2 נובמבר 2016 יוכלו חובבי השייט לעלות בישראל להפלגה בת 14 ימים, על האונייה החדישה ביותר של החברה –Seven Seas Explorer, שתושק ביוני הקרוב.", הוסיף בועז וקסמן.

הקרוזים של "Regent Seven Seas Cruises" משווקים על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס'. לפרטים נוספים: cruise_dep@ophirtours.co.il  , 03-5269765

Exit mobile version