Site icon IAS

שיא חדש בהזמנות קרוזים בישראל

"לפי קצב ההזמנות שאנו מקבלים וכך גם שאר חברות התיירות המובילות בארץ בתחום חופשות הקרוזים – אני צופה שעד תום השנה יצאו כ-100,000 ישראלים לחופשות שייט, מספר שיא, המהווה גידול חסר תקדים בנופשים ישראלים הבוחרים לבלות חופשתם בחו"ל על אניות הקרוז". מסר בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת התיירות אופיר טורס.

"שנת 2016 מוכיחה שתחום הנופש באניות השייט צובר תאוצה עצומה בקרב הישראלים, אשר סגנון חופשה זו הוא המתאים להם ביותר לבילוי משפחות וילדים. כל חברות השייט המובילות בעולם, מעידות שהנופשים הישראלים מהווים נתח מאד גדול מקהל הנוסעים שלהן.

חברת Norwegian Cruise Line (נורוויג'יאן קרוז ליין), המדורגת במקום השלישי ברשימת חברות השייט בעולם, דווחה בימים אלה, שישראל תופסת את המקום ה- 6 והמכובד, בטבלת ארצות המוצא של האורחים הנופשים על אניותיה, כאשר מדובר על מספרים מוחלטים ולא על מספרים של הנופשים ביחס לגודל אוכלוסיית המדינה." הוסיף בועז וקסמן.

בהתאם לנתוני מחלקת השייט 'Cruise No. 1 של חברת התיירות 'אופיר טורס', אשר משווקת גם את הקרוזים של חברות רויאל קאריביין, MSC Cruises ו-Oceania Cruises, היעדים העיקריים אליהם מבקשים הישראלים להגיע הם: הים התיכון, הים הבלטי, האיים הקריביים ואלסקה.

חברות השייט הנבחרות Regent Seven Seas Cruises (ריג'נט סבן סיס קרוזס) ו-Norwegian Cruise Line  הכריזו שבמהלך השנה הנוכחית ובמהלך שנת 2017 אניותיהן תפקודנה את נמל חיפה; כאשר חברת הקרוזים היוקרתית 'Regent Seven Seas Cruises’ אף תאפשר בחודש נובמבר הקרוב לחובבי חופשות השייט הישראלים להצטרף או לסיים הפלגתם בנמל חיפה.

 

Exit mobile version