Site icon IAS

ריג'נט סבן סייז יוצאת בקמפיין: "התקווה מתחילה כאן"

הנהלת חברת השייט Regent Seven Seas Cruises הודיעה בסוף השבוע כי היא נרתמת לסייע לנפגעי ההוריקן והציבה כמטרה להגיע לתרומה של 2.5 מיליון דולר לפחות לקמפיין שהוכרז לעזרת הנפגעים תחת הכותרת: "התקווה מתחילה כאן".

החברה תתרום סכום של 325 דולר עבור כל אורח שיבצע הזמנה, כולל באמצעות חברת "אופיר טורס", לחופשת שייט באחד משמונת טיולי השייט שיהיו בקאריביים במהלך שנת 2018 על האנייה היוקרתית ביותר Seven Seas Explorer. התרומה תינתן עבור כל ההזמנות החדשות שתתבצענה עד ה- 31 באוקטובר. בנוסף, נופשים שיעשו את ההזמנות החדשות ייהנו מחסכון במחיר השייט בסך של 325 דולר לנוסע.

"אנו נסערים עמוקות נוכח החורבן וההרס שסופות ההוריקן הותירו בעקבותיהן אך מוקירים תודה לכך שאיים רבים שרדו את הסערה" אמר ג'סון מונטאגיו (   Jason Montague ) נשיא ומנכ"ל חברת "ריג'נט סבן סיס קרוזס".

"היינו בקשר בלתי פוסק עם הידידים והשותפים העסקיים שלנו שהוכו קשות על ידי הסערה וכולם אמרו את אותו הדבר, 'אנו נבנה הכול מחדש'. החוסן הנפשי והכוח שלהם בהחלט מעוררים כבוד והם כבר עובדים קשה כדי להשיב את הזוהר והקסם לערים- עכשיו זה התפקיד שלנו לסייע להם עם העזרה שהם כה זקוקים לה"

 

 

 

Exit mobile version