Site icon IAS

ריג'נט סבן סיז מתגברת את מספר העגינות בקובה

חברת השייט "Regent Seven Seas Cruises" הודיעה על הוספת עגינות בקובה לשש מההפלגות שלה במהלך שייט בקריביים ב- 2018-2019.

נוסעים יוכלו לבקר בהוואנה במסגרת חופשות קרוז באניות "Seven Seas Mariner", "Seven Seas Voyager" ו-"Seven Seas Navigator", שיפליגו ממיאמי בין אוקטובר 2018 לחודש מרץ 2019.

אורחים שישתתפו בחופשות השייט האלה יוכלו  ללמוד מקרוב על החיים, ההיסטוריה והתרבות של תושבי קובה.

"יש כל כך הרבה תרבות והיסטוריה בקובה וחברת "Regent Seven Seas Cruises" שמחה להגדיל את מספר ההפלגות העוגנות בהוואנה כדי לאפשר לאורחים שלנו חופשה מושלמת במסגרת ההפלגה בקריביים. שלוש מששת העגינות הנוספות יעזבו את נמל הוואנה רק בחצות כך שהאורחים על אותן אוניות יוכלו לחוות גם את חיי הלילה האותנטיים אותם מציעה קובה " אמר ג'סון מונטאגו, נשיא ומנכ"ל החברה.

הזמנות לחופשות השייט האלה ניתן לבצע בחברת "אופיר טורס", נציגת Regent Seven Seas Cruises"" בישראל. נופשים יוכלו לבקר בהוואנה במסגרת הפלגה של 22 לילות, שתצא ממיאמי ב-10 באוקטובר 2018 להונלולו על סיפון האוניה "Seven Seas Mariner". במהלך ההפלגה האורחים יעברו את תעלת פנמה ויבקרו בכמה מהמקומות היפים והאקולוגיים במרכז אמריקה והריוויירה המקסיקנית.

ההפלגה שתצא ב- 11 בנובמבר 2018 על האוניה "Seven Seas Navigator", האוניה ה"אינטימית" ביותר של החברה, תנגיש לאורחים את תרבות קובה במהלך הפלגה של 14 לילות במזרח ובדרום הקריביים.

"Seven Seas Voyager" תפליג ממיאמי לקובה בין החודשים דצמבר 2018 ל- מרץ 2019, בין היתר הפלגה שתצא ב- 16 בדצמבר, במסגרתה יחגגו האורחים את חג המולד על האוניה.

במסגרת העגינות בנמל הוואנה יוכלו האורחים ליהנות ממגוון רחב של טיולי חוף מקצועיים, שיאפשרו ליהנות מחוויה קובנית אותנטית שתציג בפניהם את האנשים, המוסיקה, האומנות, ההיסטוריה והתרבות של העיר. בנוסף, ייהנו הנופשים על האוניות הפוקדות את קובה מהרצאות על העבר, ההווה והעתיד של קובה ממיטב המומחים.   

 

Exit mobile version